tirsdag 10. mai 2016

Stikking i brystene gravid

Denne mnd har jeg antakelig hatt en kjemisk, og nå er det dagen før jeg venter tr. Veldig likt slik det var sist jeg var gravid. Når jeg ble gravid sist hadde jeg stikkinger i brystene ca en uke før ikm. Det kommer nok før hcg stiger ja;)) Lykke til, og håper det stemmer!


Det veksler mellom venstre og høyre.

Men den var rar, det var bare noen blodflekker, det var først på mandag og det kom blødning. I dag onsdag har det k. Jeg fikk mensen på søndag. Nesten alle opplever ømhet i brystene i starten av svangerskapet, og kvinner som allerede har vært gravide , kan gjenkjenne dette som et sikkert tegn på graviditet. Forandringene i brystene skjer parallelt med utviklingen i magen, og styres som den av svangerskapshormonene. Hva kan forårsake smerter i brystene ? Smerter i brystene kalles mastalgi og er svært vanlig hos kvinner.


Dette skyldes normale hormonforandringer i kroppen.

Du kan søke hjelp hos lege dersom smertene går ut over livskvaliteten. Her er oversikten over de vanligste tegnene på at du er gravid. Vi har også føyd til nye tegn etter å ha spurt dere på FB. Mange er redde for at dette kan være symptomer på kreft, men undersøkelser viser at smerter i brystene bare helt unntaksvis er symptomer på kreft.


Grunnen er at brystene vokser og alt strekker seg når du er gravid. Og har du brystimplantater strekker det seg enda mer. Saken ble opprinnelig skrevet av BarniMagen for Klikk.


Stikking i brystene. Du har altså plager med stikking i brystet på venstre side, forverret under stress, og dette gjør deg red hvilket ikke er urimelig å tenke seg. Og du er ofte slapp og daff.


Hos en frisk ung mann som deg, er det overhengende lite sannsynlig at det skulle feile hjertet ditt noe. Rask og trygg leveranse. Billig, sikker og rask graviditetstest.


Kjøp nå, test deg hjemme. Ikke i selve brystet , men altså i puppen. Hatt det 2-ganger siste halve året med noen dagers varighet. Ca 6-uker mellom hver episode.

Det fungerer fint og jeg har ikke harde klumper i brystet , men nå kjenner. Forsiden Siste innlegg Regler. Noen andre som kjenner stikking i puppene?


Det stikker i begge to, noen dager stikker det flere ganger om dagen. Synes dette er til tider ubehagelig. Det er ikke i forbindelse med amming. Mine tidligste symptomer var trøtthet, ømme bryster , økt matlyst (sulten hele tiden) og stikkinger nedentil.


Har et nurk på uker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg