tirsdag 3. mai 2016

Stikk i underlivet gravid

Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Jeg er veldig redd for å gi deg falske forhåpninger her, men jeg opplevde en stikkende smerte i underlivet da jeg var gravid i uke 3-omtrent.


Jeg opplevde det også litt på siden, ikke midt i. Hei jeg er førstegangsfødende og er bare noen dager unna termindato. Jeg har ei lita jente i magen. Det jeg merker er at babyen beveger seg mye mer på kvelden og jeg får noen stikk nederst i underlivet , er det tegn til at fødselen snart er igang? Har opplevd de stikkene flere kvelder nå som det.


Sv: intense stikk i underlivet det kan jo være vanlige kynnere du har (falske rier), detter er normalt mot slutten av svangerskapet. Men er de veldig vonde og plager deg, kan du jo bare ta en prat med jordmor, evt. Og de siste to dagene har jeg hatt noen ubehagelige smerter på sidene, i lysken,og de stråler til korsrygg og nedover lårene. Det er vel ligamentene som strekker seg?


Bare et enkelt spørsmål. Vanskelig å forklare, me. Tenker da spesielt på de som hadde det med førstemann. Hadde dere den samme stikkinga med nummer to?


Den følelsen når man vrir seg og det strammer i. Er såå ubehagelig, jeg må stoppe opp å stå rolig for at det gjør så vondt. Kjenner det også bak. Andre som har hatt dette?


Er s ubehagelig, jeg m stoppe opp st rolig for at. Stikk i underlivet gravid. Abort - unsket svangerskap - Du str her: Sex og samliv Til deg som vurderer abort. Abortlov for en ny tid (Kristin Clemets blogg) 1. De går fort over og kommer av og til endten når jeg sitter eller står så virker ikke som om noe trigger det.


Er det sånne modning smerter fra livmor halsen? Jeg tenker at du aller først bør utelukke at du har en urinveisinfeksjon. Når man er gravid kan det kjennes helt annerledes med blærebetennelse enn når man ikke er gravid. Den sviende og brennende følelesen man kan kjenne når man tisser ellers er ofte ikke tilstede når man er gravid.


Jeg kjenner små klumper ved underlivet. Det svir også når jeg tisser. Jeg tror jeg har prøvet noget lignende. Ellers kan det godt gøre ondt. Det var mere i starten end det er nu.


Der sker meget mærkeligt med ens krop når man bliver gravid. Smerter i underlivet Jeg er gravid i begynnelsen av uke 5. Hvis normalfloraen i skjeden kommer i ubalanse, for eksempel ved at. Allerede for nogle uger siden (fr jeg vidste jeg var gravid ) begyndte jeg at f ondt i mit underliv. Nr man er gravid kan det kjennes helt annerledes med blrebetennelse enn.


Rester av svangerskapet kan da ofte ses som klumper og hinnerester i blodet. Trolig ender halvparten av alle befruktninger i abort, men dette skjer så tidlig i graviditeten at kvinnen ikke er klar over at hun er gravid. Har det akkurat sånn jeg også.


Ikke så mye mensmurringer, men mye nedpress og stikkinger i underlivet. Jeg er i uke nå, men har ikke på følelsen at det er en start på fødsel, men at ting strekker seg litt der nede og ting begynner å modne. Men skal si fra om det når jeg skal til jordmor om en uke. Dette har pågått i de siste ukene innimellom, men i går greide jeg så vidt å gå.


I dag har jeg merket det fra jeg stod opp. Kløe i underlivet er både plagsomt og ubehagelig. Det kan være et symptom på sykdommer som infeksjoner, allergier eller hudlidelser. Noen årsaker til kløen er enkle å behandle, mens andre vil være plaget av kløen i lengre tid.


Rask og trygg leveranse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg