fredag 3. august 2018

Plan fadder kritikk

Støtt oss i kampen om en rettferdig verden. Les om vårt arbeid og bli fast giver i dag! Plan jobber for trygge, gode og inkluderende skoler som passer for både gutter og jenter. Unges medvirkning og lederskap.


Plan gir barn og unge kunnskap om sine rettigheter, bidrar til å styrke deres selvtillit og gir praktisk opplæring i hvordan de kan ta en aktiv rolle for å oppnå positive forandringer i sin hverdag. Fadder raser mot Plan - av gaver kom ikke fram. LØRENSKOG (VG) Surr, somling og gaver som ikke var kommet freDet møtte Ann Wenche Kleven da hun kom til Haiti for å besøke Plan. Vi gjør oppmerksom på at alle hilsener og brev til fadderbarna leses av frivillige eller ansatte på et Plan-kontor før de sendes videre til fadderbarna. Dette gjør vi av hensyn til både fadderbarn og fadder.


Chile gjennom SOS barnebyer i flere år nå,. Hjelp syriske barn UNICEF Bli fadder for de syriske flyktningene Situasjonen er kritisk for de syriske flyktningbarna. Norge m lytte til internasjonal kritikk Redd Barna 7. Vi jobber for at alle barn har rett til å gå på skole, få tilgang til helsetjenester, bl. Plan International Norges arbeid baserer seg på FNs barnekonvensjon.


Men de fikk også høre om hvordan Plan hadde reddet dem, og hjalp dem med blant annet skolegang og medisiner. Du, ja nettopp du, kan bety hele forskjellen for et lite barn. Sluttet å gi via PLAN. Jeg er ikke fadder i PLAN lenger.


At du har bestemt deg for å bli fadder er bare kjempeflott i seg selv! Uansett hvilken fadderorganisasjon du velger (såsant organisasjonen er seriøs). Plan Norge driver mye bra arbei på flere nivåer. Plan og SOS har to helt forskjellige målgrupper. I Plan tror jeg du adopterer et barn i en fattig familie, og er med på å hjelpe dette barnet, familien og lokalsamfunnet.


Smektende strykere spiller følelsesladet musikk og voiceoveren oppfordrer deg til å bli Plan - fadder. Plan kritikk fordi man ikke liker de som profilerer organisasjonen syns jeg blir merkelig. I dette overflodslandet er det slik at man ofte må ta i bruk populære mennesker for å få folk til å høre etter, og det er det Plan har gjort.


Jeg har bare godt å si om Plan , og tenker å få et fadderbarn til derfra. Som fadder er du med på å gi barna omsorg, slik at de kan få en god oppvekst og blir ressurssterke voksne. Lar folk seg virkelig lure av dette enda?


Jeg syns det er kjempeflott at kjendiser her i Norge engasjerer seg i samfunnsaktuelle tema, men jeg trodde tema redde negerbarn var litt dødt. Jeg tenker på slik som Europa faller sammen nå, jeg skulle heller vært f. De har sikkert hatt en fin tur ned da. Da har jeg blitt plan - fadder for et barn. Fra før er jeg fadder gjennom redd barna, men uten oppfølging av et spesielt barn. Noen som har erfaring me disse?


Ida er Plan - fadder til. Men, vil gjerne høre med andres erfaringer først. Også hvor dere har barnet. På Plan kan man velge Latin - Amerika, Afrika og Asia f.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg