torsdag 9. august 2018

Marius oppskrift gratis

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Linker til gratis vareprøver og gode tilbud. Se våre beste oppskrifter på nett. Velkommen til MENY. Si JA til stort utvalg.

La våre oppskrifter inspirere deg! Oppskrifter Her finner du et bredt utvalg av flotte strikkeoppskrifter til enhver anledning til dame, herre, barn og baby. Vil du strikke en genser, jakke, sokker, hentesett eller babyteppe? Da finner du oppskriftene her! Enten det er trendy plagg eller tradisjonelle mønstre som Marius , Nancy, Setesdal og mer.


DUO inneholder merinoull og bomull. Mykt som bomull – varmt som ull! Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner.

Vi har et stort forhandlernettverk i inn- og utland. Nr Marius herregenser i to farger. SISU inneholder ullgarn og nylon. Superwashbehandlet som gjør dette velegnet til maskinvask.


Hver dag legger vi ut tips om en gratis strikkeoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift , andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. Jeg får med jevne mellomrom e-post der besøkende spør om jeg vet om det ligger oppskrift på Marius -gensere noe sted på nett. Det er Sandnes Garn som eier håndstrikkerettighetene til Marius -mønsteret, og det er dermed bare de som kan selge oppskrifter på ulike plagg med marius -mønster.


Høsten i år har vært kaotisk og travel, det har ført til at jeg har begynt på mange prosjekter uten å ferdigstille dem, så langt. Noe jeg derimot har blitt ferdig med er mariusgenseren med rundfelling jeg begynte på for ikke så lang tid tilbake. Du Marius , du Marius ! Få strikkegensere har oppnådd en tilsvarende popularitet over så lang ti som Mariusgenseren. Unn Søiland ga strikkere en skatt da hun designet denne, og det er en selvfølge å ha en Mariusgenser i fargevelgeren.


Vi strikkere går aldri lei av å sette sammen ulike fargekombinasjoner på våre Mariusgensere! Din nettleser er utdatert! For å kunne bruke alle funksjoner på nettsiden må du oppdatere nettleseren.

Marius -bølgen vil ingen enda ta og mønsteret er å finne på tilnærmet alt. Jeg er jo lett å innspirere så jeg tenkte jeg skulle strikke grytekluter denne gangen. Jeg har fått endel spørsmål på hvordan jeg lager mine Marius sokker.


Men Marius mønsteret er beskyttet så det verken kan eller vil jeg legge ut. Men med litt oppfinnsomhet finner en dette mønsteret i gamle oppskriftsbøker på biblioteket eller andre plasser. Så dette er bare en sokkemal som jeg bruker til mine Marius sokker. Vi har nå samlet alle våre fantastiske strikkeoppskrifter - med og uten strikkemønster - på en ny og forbedret side! Alt fra genser til deg selv, babysett og lue til kluter, putetrekk og strandveske.


Dette fordi det skal være enkelt å finne strikkeoppskriftene og inspirasjonen du leter etter hos oss. Helt gratis så klart! Linka Karoline Neumann har hatt megasuksess med sin oppskrift Villmarksgenseren. Nå har hun laget en hel bok full av tykke, gode gensere med villmarks-look. Dale Garn tilbyr en mengde gratis oppskrifter – i blant annet klassisk mønster, luftig hullstrikk og moderne flettestrikk.


Bla i vårt arkiv, og finn din favoritt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg