onsdag 4. juli 2018

Hår i rumpa

Hei, eg lurer på om det liksom er normalt å ha hår i rompa, eg mener ikke småe hår som sitter fast der eg mener hår fra hode bunden så kommer ned ditt, å eg hesje peiling på kosen. Tror det er ganke så normalt for jenter å ha hår i rompa. De fleste barberer dem vel vekk, det gjør iallefall jeg. Tror ikke gutter egentlig er klar over hvor mye hår jenter har der nede, og alt arbeidet det er å barbere det vekk.


Men det blir ikke mere eller hardere hår av det, det bare kjennes sånn ut når de holder på å vokse ut igjen. Jeg har ikke et hår i rumpa.

Men nå har jeg lite kroppshår generelt da. Tar en uke før jeg får stubber under armene, hehe. Rart at håret på hodet gror som gress.


Leggene tar jeg et par ganger på dager, men de synes uansett ikke. Jeg trodde at hår i rumpa var noe alle hadde, men da jeg var å badet i dag så var det ei dame, sikkert opp mot som bøyde seg ned og hun hadde ikke noe hår i rumpa (ikke at jeg stirret da). Men hvorfor bare barbere stompen og ikke skrittet?


Og er det slik at noen ikke har noe. Med hår i rumpa er det nok likt.

Det kan også være vanskelig å gjøre dette på en OK måte. Hvordan har du fått hår ned til rumpa på så kort tid? Håret mitt er veldig populært hos de fleste og jeg merker hvor mye snakk det er om det rundt omkring. Noen tror det fake og beskylder meg for å lure leserne mine, men det er det altså ikke. Eneste måte å unngå swap i windows er å disable virtual memory.


Uansett hvor mye minne som finnes vil den ellers alltid legge ting i det virtuelle minnet, helt idiotisk. Når du disabler dette må du ha mer minne enn du bruker til en hver ti om det så er 128MB eller 2GB. Ettersom jenter ikke har noe i rumpa å gjøre uansett, så ser ikke helt relevansen med jenter og hår inni ræva. Jeg antar bare vilt at det ikke ser noe fint, med eller uten hår der. Hår PÅ ræva derimot, kan sikkert ha noe å si for noen damer.


Har mye hår rundt anus og utover rumpeballene, og opp i sprekken mot korsryggen. Man kan faktisk se håret på rumpeballene selv om jeg står oppreist. Hårveksten ble kraftigere etter fødsel. Har prøvd å barbere det vekk, men det blir så utrolig sårt, illeluktende og klamt når det vokser ut igjen.


Her er en link hvor det står omtalt at man ikke bør fjerne hår fra området rundt anus, og hvorfor. Det er faktisk noe som gjør at jeg tenker på det hver gang jeg skal ha sex. Noen råd til hvordan jeg kan få det fjernet?

Enten permanent eller ved hjelp av andre midler. Jeg er studentgutt, så hvor mye koster det evt. Det er ikke uvanlig å få kviser eller kviselignende utslett på rumpa. Det kan skyldes en kombinasjon av flere faktorer, slik som friksjon, svette og trange klær. Ettersom menn ofte har mer hår på kroppen, er de gjerne mer utsatt for slike kviser.


Det kan da oppstå en såkalt follikulitt, en bakterieinfeksjon i en eller flere hårsekker. Polar A3i midten, Fitbit Charge HR til venstre, Garmin Vivosmart HR til. I gr hadde jeg hr helt ned til rumpa , men s plutselig bestemte jeg meg for f kort. Klp dame i rumpa ble sltt bevisstls. SVAR: Hei Det er veldig vanlig å få litt strekkmerker når kroppen vokser og utvikler seg.


Omtrent av alle får det i løpet av puberteten, og rompa er et vanlig sted å få det. Ofte inspirert av kjendiser som går gjennom kostbare og store operasjoner for å oppnå et slikt resultat, så dette bli et uoppnåelig resultat for mannen i gata. Hvor mange menn her inne shaver håret inni rumpa ? Fordi jeg har en veldig plagsom følelse av at det er for mye hår der, som om det er noe der. Enten du har skulderlangt hår eller lokker som flommer nesten ned til rumpa , er sjansene store for at du alltid har en hårstrikk rundt håndleddet eller i veska.


Det er dog et annet verktøy du burde ha tilgjengelig til enhver tid – den megastore hårnåla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg