torsdag 22. oktober 2015

Hva er spotting gravid

Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Er du mer enn uker gravid , og blør mer enn bare spotting (rosa på papiret eller en liten dråpe i trusa), skal du alltid ta kontakt med fødestedet. Blør du mer enn en dråpe skal blødningen sjekkes.


Det er viktig å få avklart hva som er årsaken.

Når kommer svangerskapstegnene? Noen vil kjenne igjen alle symptomene mens andre kun har lagt merke til noen få, og noen har kanskje ikke merket noe enda. Blødning under graviditeten kan ha mange ulike årsaker. Her finner du informasjon om graviditeten uke for uke, svangerskapskontrollene, vanlige plager og hva du bør passe på som gravid.


Med de andre tre har jeg aldri hatt spotting , men denne gangen har jeg det. Synes jo altid at jeg har hørt at det ikke er farlig, men legen anbefalte meg å kutte ned på trening fordi jeg spottet etter trening. Men nå spotter jeg likevel, selv om jeg ikke har trent på en uke.


Her er mulige årsaker til spotting : 1) Eggløsning: Det kan forekomme spotting i et par dager etter eggløsning.

Eggløsningstidspunktet er tiden hvor du har størst mulighet for å bli gravid. Lørdagen fikk jeg en småblødning, og de småblødningene har fortsatt til i dag, onsdag. Når jeg sier småblødning mener jeg ca truseinnlegg hver dag med noe dråper blod i hver. Litt mer når jeg er på do (av en eller annen grunn), og da tørker jeg bort en del.


Altså langt unna vanlig menstruasjon. Jeg fikk mensen på mandag etter virkelig å ha trodd at jeg var gravid. Hva kan dette komme av? Nå viser det seg at denne mensen min er uvanlig liten. Litt ekle details her nå, men: det kom bare brunt på mandag, hadde vanlig, men lite mensenblødning på tirsdag, og i dag er det bare litt brunt igjen.


Cervical varix during pregnancy is very rare and can coincide with massive bleeding. Men hva er egentlig fostervann, og hvor kommer. Ettersom det kun er forsk som vil gjre oss gravide, s br jeg kanskje. Infeksjon er en annen mulig årsak til spotting , derfor er det viktig å snakke med legen din om spotting under graviditet.


De kan utelukke mer alvorlige årsaker. Spotting i andre trimester. Lett blødning eller spotting i løpet av andre trimester kan være forårsaket av irritasjon i livmorhalsen, vanligvis etter sex eller en cervical eksamen. Men kan du være gravid , og kan aldri oppleve spotting.


Så hva er svaret på spørsmålet ditt, Har spotting bety graviditet?

Vel, småblødninger kan tyde på graviditet, spesielt hvis det ikke er etterfulgt av din vanlige perioden. Jeg er nå gravid for første gang og er kommet til uke 8. Det som bekymrer meg er at når jeg var på toalettet i går kveld kom det dryppende dråper fra skjeden som var brun. Når jeg tørket meg etterpå var det også en lysebrun væske på papiret.


Jeg har ikke hatt noen blødning med friskt blod. Denne brunaktige væsken kommer også i dag. Mange spontanaborter når ikke helsevesenet, og det er ofte heller ingen medisinsk grunn for at helsevesenet skal involveres i alle spontanaborter.


Derfor vil det aldri være en komplett oversikt over tallet på spontanaborter i befolkningen, har Løkeland uttalt. Hei Jeg er en jente på år, gift og ønsker å bli gravid. Frem til nå har vi brukt kondom. I nesten ett år har jeg tidvis hatt b. Livmoren er utrolig blodfylt de første ukene, så spottingen trenger ikke å bety mer en dette.


Jeg anbefaler en tidlig ultralyd i uke da får du sikkert svar! Sist jeg hadde sex var for 1. I løpet av den siste måneden, har jeg hatt såkalt spotting to ganger. Dette er ikke et er jeg gravid ? Siden spotting ikke er en grunn til engstelse, er det ikke nødvendig å søke lege eller endre oppførselen din.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg