tirsdag 6. oktober 2015

Clearblue ukeindikator

Clearblue ukeindikator

Lei av lang kø på apoteket? Bestill apotekvarer fra Farmasiet. Fri frakt over 199kr. Spar tid ved å handle enkelt og diskret på nett. Rask leveranse og stort utvalg.


Clearblue Graviditestest stk. Få det levert på døren. Gir nøyaktig resultat og viser antall uker siden unnfangelsen. Lagerstatus i apotek Kjøp varene på nett og hent de på valgfritt Apotek 1. Testen er en ett-trinns graviditetstest og gir tydelig resultat med enten gravid eller ikke gravid.


Jeg har testet positivt på clearblue digital med ukeindikator , men får opplyst at det er 2-uker siden unnfangelse (dvs. 4-uker siden første dag i siste menstruasjon). Men dette går rett og slett ikke an, hele uken fra til uker siden hadde jeg mens, eller ihvertfall en menslignende blødning, og ingen samleie. Fra 1- 10kr per stk.


Dette er som to tester i én: resultatet vises tydelig med enten Gravid eller Ikke gravi i tillegg viser den hvor langt på vei du er. Det er også mulig å teste opptil dager før ventet menstruasjon, men da må testen utføres på dagens første urin. Nå kan du også teste for graviditet med hjelp av monitoren – det medfølger nemlig også stk. Denne informasjonen vises på skjermen sammen med resultatet Gravid.


Innen minutter vil resultatet ditt vises på skjermen. Resultatet Gravid kan vises på skjermen før resultatet for ukeindikatoren. Vi har allerede en fra før som er ca. Bredt utvalg av skjønnhetsprodukter med fri frakt, rask levering.


Clearblue ukeindikator

Nordens største skjønnhetsbutikk på nettet innen parfyme, hårpleie, hudpleie og makeup. Legg gjerne ut bilder. Jeg fikk en tydelig, blå strek på clearblue early i dag, men likevel ganske svak. Mener jeg hadde mensen sist 5. Hvis testen er positiv kan du dessuten også se hvor mange uker du er på vei (uker etter befruktning). Jeg skal nå være rundt uker på vei.


Testet for uker siden, og fikk da 1-på clearblue ukeindikator. Hadde en test liggende,så jeg tok en ny test i dag. CG-nivå på ukeindikator : 1-weeks – hcg. På min clearblue Digital med ukeindikator viste den 1-nå når jeg var på 17. Har dere sjekket hcg eller prøvd ukeindikator ? Prisjakt sammenligner priser og tilbud fra butikker.


Testresultatet er basert på nivået av hCG i urinen. Testen kan brukes fire dager før forventet menstruasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg