torsdag 7. desember 2017

Hvordan finner jeg fastlegen min

Hvordan finner jeg fastlegen min

Når fastlegen får ledig plass, trer byttet automatisk i kraft fra første dag i kommende måned. Helfo sender ut brev om dette til dem som har stått på venteliste. Hvor lenge må jeg stå på venteliste? Noen ganger går det fort å få plass hos en fastlege du står på venteliste til, andre ganger kan det ta lengre tid. Det er ingen erstatning for undersøkelse eller behandling hos helsepersonell.


Hvordan finner jeg fastlegen min

Dersom du er syk eller trenger medisinsk hjelp av andre grunner, bør du oppsøke fastlegen. Ring 1når det er akutt og står om liv. Her kan du finne og bytte fastlege, og se hvem som er fastlegen din nå. Hvordan finner jeg ut hvem som er min fastlege?


Det er mest sannsynlig at den legen du var til behandling hos sist i din hjemkommune, er den legen du har blitt tildelt som fastlege. Mange personer er svært sjeldent syke og har ikke vært hos legen på mange år. Det er faktisk en del som ikke vet hvem fastlegen dems er til tross for at fastlegeordningen nå har eksistert i ganske mange år. Hei, jeg trenger råd om hvordan jeg kan skaffe meg psykolog. Jeg har det ikke bare med meg selv.


Hvordan finner jeg fastlegen min

Artikler fra forsiden. De aller fleste kan nå sende både sykmeldingen og søknaden om sykepenger digitalt. Du har rett til innsyn i hvilke dokumenter pasientjournalen din består av og hvem som har sett på dem. Hvis du har vært pasient i Helse Nor Helse Vest eller Helse Sør-Øst, kan du nå få se noe av dette ved å logge deg inn på Helsenorge.


Du kan gjøre det digitalt her på helsenorge. Temaet handlet om å styrke allmenlegeutdanningen i Nepal og hvordan motivere til at flere velger denne karriere-retningen. Noen her som vet hvordan jeg kan finne ut hvem jeg har som fastlege? Det er en ganske stor forskjell fra å være allmenlege i Norge og i Nepal. I Nepal gjør allmenlegene små kirurgiske inngrep, assisterer under vanskelige fødsler, utfører keisersnitt og ultralyd.


Jeg vil vite hvilken blodtype jeg har. Fastlegen min sier jeg må bli gravid for å få vite det. Er det virkelig sant?


Jeg skal ikke på blodtypedietten, men vil bare vite blodtypen min av ren nyskjerrighet, og jeg betaler gjerne for testen. Slik bytter du fastlege. Gå inn på helsenorge. Sender brev til alle legekontor i byen her vi bor med bekymringen jeg har for vedkommende? Jeg trøstespiser, jeg har dårlig selvbilde og lider av depresjon.


Noe annet sted jeg kan finne det ut? Med Min fastlege kan du finne og bytte. Kropp og helse - Kvinneguiden Forum 25. Hei hvordan skal finne ut hvem som er min fast lege? Vet du hvem som er fastlegen din?


Se hvem som er din fastlege her. Har fastlegen min behandlet meg feil? Bytte av fastlege og eller opplysninger om hvem som er din fastlege.


En ny nettside gir deg mulighet til sette karakter p fastlegen din. Du skal kunne forvente at legen din nsker finne ut hva det feiler deg 31. Så jeg tenkte jeg skulle kontakte fastlegen siden jeg er litt nervøs, jeg logget inn på helsenorge. Ringer jeg det nummeret som står på helsenorge og introduserer meg selv?


Eller hvordan funker dette? Vaksinetjenesten på helsenorge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg