torsdag 23. juli 2015

Ukemeny handleliste

Norges største utvalg. Alltid punktlig, og en mengde gode tilbud. Her finner du forslag til ferdige ukemenyer som smaker fantastisk. Du kan når som helst melde deg av e-postlisten.


Ukemeny med handleliste og oppskrifter!

Hei der KOsebamsen! Jeg planlegger å komme meg i gang men vektreduksjon, og har bestemt meg for å satse på lavkarbo, eller i beste fall ketolyse. Ny ukemeny med varierte middagstips hver uke.


Du får inspirasjon, enten du vil ha en middag som er rask, sunn, barnevennlig eller tradisjonsmat. Vennligst la dette feltet stå tomt. Få nyheter og oppskrifter rett i innboksen din!


Meld deg på nyhetsbrevet her! Ditt navn og e-post vil aldri bli publisert eller delt med andre.

Nytt skoleår - ny ukemeny med handleliste. Bollefrikassé Nå er ferien over, og her kommer min tilbake-til-hverdagen-meny. Husk at det er mye penger og tenners gnissel.


J eg har dager i alle farger, jeg, bare ikke grå”. FORIANA: Denne kan brukes på laks, som pastasaus, på svinekoteletter og annet. Da har jeg laget en for deg.


Og ikke bare en - men det finnes et hav av menyer å velge i på bloggen, både vanlige og budsjettvarianter. SE FORSLAG TIL UKESMENY OG HANDLELISTE LENGRE NED I SAKEN - Involverer barna. Anne Brith involverer barna bevisst i budsjetteringen, innkjøpene og forbruket.


Dette er det eneste som brukes til mat. På fredag har jeg lagt inn min mammas gode kjøttboller, og forslått en deilig potetmos med vanlig poteter og litt søtpotet til. SOL samler oppskrifter og artikler om mat og drikke fra de største matbloggene og matsidene. Vi kjører denne hele uka. Ved forste øyekast ser det ut til at du får i deg mye mindre grønnsaker enn meg siden det går mye i brøderstatninger.


Ny uke og ny ukemeny med handleliste er klar. Håper du finner noe du har lyst til å lage til middag denne uken.

Denne uken er det både tradisjonsrike retter og noen nye du kanskje aldri har spist eller laget før. Det er enkelt å planlegge en meny for en hel uke om man bare setter seg ned og lager en plan og en handleliste. Vi har laget en ukemeny med billige og enkle retter, perfekt for studenter, de som vil spare litt, eller for de som vil leve litt lettere etter en heftig julefeiring!


Familievennlig ukemeny med handleliste Siri Fossing. Her er matprisene som vil skyte i været. Handleliste : kyllingfileter liten brie eller annen bløt ost liten potte timian gl soltørkede tomater pk tortillalefser salat rødløk gl. Disse er i tillegg høvelig sunne og tar under en halvtime å lage.


Middag på under minutter I denne ukesmenyen fra Studentkokeboka finner du retter som alle kan lages på under minutter. Første uke av Vegansk vår er igang, og vi skal handle inn ingredienser for å lage de deilige oppskriftene Jane fra Veganmisjonen har satt sammen til oss i en ukemeny. Tekst: Marit Ylvira Haugland.


Tips og råd på veien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg