onsdag 8. juli 2015

Paioppskrift

Bestill drømmeferien med Agoda. Gratis avbestilling! Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Se våre beste oppskrifter på nett. Velkommen til MENY.

Si JA til stort utvalg. La våre oppskrifter inspirere deg! Forvarm stekeovnen til 2°C. La det øverste papiret deigen er pakket inn i sitte på, og fyll formen med rå erter eller ris. Her er oppskrift på en herlig pai med brokkoli og bacon.


Smaker godt til både hverdags og fest. Ekstra smakfullt blir det med nybakt brød og en god salat servert ved siden av. MELD DEG PÅ NYHETSBREVET OG FÅ OPPSKRIFTENE I MAILBOKSEN.

En pai kan du fylle med nær sagt alt. Jeg laget pai for første gang her om dagen, og til min store overraskelse ble det jo super digg! Fylte den med både kylling, broccoli, bacon og masse godsaker, og selv om jeg var spent på om barna likte dette var jeg mest spent på Jørgen. Da er det enkelt å få paien hel og fin ut av formen. Med NÅ ferdige paideig er det enkelt å fylle den med revet ost, kokt skinke, løk og cherrytomater.


Lekker pai som kan spises både varm og kald. Den egner seg også bra til nistepakken. Kilde: Kokk Ellen-Christine Lendengen for dinmat. Kjært barn har mange navn. Pai, terte, quiche.


Denne har mye god smak av bacon og purre. Og ikke la deg skremme av paibunnen, mener Lise Finckenhagen – det er bare å sette i gang! Det er mat som passer til enhver anledning. Tapas er perfekt når du skal servere mat til mange. Du velger selv hvor mange ulike småretter du vil lage, og mange av dem kan tilberedes en dag eller to i forveien.


Vi elsker å lage paier i alle varianter - både salte og søte.

Det blir veldig godt og holder ofte i flere dager. Jeg heter Ina-Janine, men alle kaller meg for INA. Jeg håper du finner masse inspirasjon her og får lyst til å løpe på kjøkkenet og prøve noen av oppskriftene.


Stor pai i langpanne metter omkring personer. I stedet for å servere den som egen rett kan den også være en av rettene på en større buffet. Rens og del løk i to, og skjær i tynne skiver.


Fordel over den forstekte paibunnen. Jeg er i paimodus for tiden. Spiser massevis av pai, og elsker hver eneste utgave. Kunsten med quiche og pai er å lage en god bunn og med denne oppskriften får du garantert en sprø og velsmakende bunn. Kyllingpai med ost og bacon.


Vær med på å gjøre oppskriftene våre enda bedre! Kom med dine tips og ideer til forbedring her. Vær forsiktig med personangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Pecan Pie er definitivt av de aller mest kjente amerikanske kakene og er blant mine yndlingskaker.


Kaken smaker alldeles nydelig sammen med iskrem eller kald pisket krem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg