mandag 27. juli 2015

Sunniva blogg

Bloggen hans er ein av dei beste og grundigaste innføringane i katolsk tru som er tilgjengeleg på norsk på internett. Bruk søkeboksen der flittig. Legg inn bokmerke og kom stadig tilbake til bloggen hans!


Sunniva blogg

Wow, så rart å tusle seg innpå her igjen da! Jeg har tenkt en del på bloggen siste tiden, og jeg har kommet frem til at jeg har lyst å blogge igjen nå, gjerne litt fastere også. I Østen har de et ordtak som sier Vis meg hvordan du puster og jeg skal fortelle deg hvordan du lever. Her i Vesten har vi hittil ikke lagt så mye vekt på viktigheten av riktig pusteteknikk. Om det ikkje var tydeleg allereie: Bloggen er på pause, langt bak i køa over det som skal gjerast.


Fremst er bleier, graut og ei verd som skal utforskast saman med ein liten gut. Nydelege smil, hikstande latter og ein liten kropp som gjerne sovnar med kinnet i nakkegropa mi. All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen.


Sunniva blogg

Sunniva er ett fantastisk sykkeltalent som allerede i sin 2. Montebellorittet og Terrengsykkelrittet. Noe av det aller beste med å blogge er alle dere fantastiske folk som leser bloggen (eller følger i andre andra kanaler), og som kan andre ting enn meg, og gladelig deler kunnskap. Love, love, love it ️ Etter at jeg delte forrige innlegg har jeg fått to fine biologer som har lært meg mer om humler - Simen og Julie. Hele bloggen er fra og med den 23.


Egmont Publishing AS. Hun har en klar interesse og ønske om å hjelpe mennesker. Jeg får en indre ro etter Sunnivas behandling og ny tro på at alt ordner seg til slutt. Sunniva Borge var skeptisk til russekulturen og bestemte seg for å starte blogg om datterens russetid: - Jeg gruet meg like mye til russetiden som min datter gledet seg. Hege Fantoft Andreassen, bloggredaktør 6. California and Canada.


Jeg er så glad for at så mange ville bidra sammen med meg. I dag vil jeg bare komme med en liten tilbakemelding på det jeg observerte fra scenekanten den dagen. Nå tar hun utfordringen på strak arm. LES flere av våre nyhetssaker her.


Dette er bloggen til Sunniva Gylver, sokneprest i Fagerborg kirke i Oslo. Forfatter av tre bøker og mange spalter, aerobicinstruktør og skribent. Bor i byen, uten TV, bil, hage, men med laptop, bein og park.


Sunniva blogg

Jeg har ambisjon om å gi mitt beste i dette livet og sette gode spor. Jeg leser mange fine blogger , og vil nå bli en skikkelig og ordentlig følger, slik at jeg får dobbelt så stor vinnersjanse i alle de fine give away-ene ;) Nettopp flyttet inn i et gammelt rekkehus, som nå skal bli nytt og fint på innsiden, derav mange blogg -besøk. Sunniva Rose har doktorgrad i kjernefysikk, hun er foredragsholder og har jobbet som forsker ved Universitetet i Oslo i flere år.


Skal ærlig innrømme at den som satt og nettshoppa for harde livet i går kvel fremfor å holde utkikk etter raketter, joda det var meg det! Studier viser at powernaps kan gi mer energi og økt produktivitet. Tjue minutter om dagen kan i tillegg gi deg bedre allmennhelse, blant annet ved å redusere stress og høyt blodtrykk. Selv om 22-åringens hudproblemer er i betydelig mindre skala i dag, var det viktig for henne å ta grep på bloggen. Jeg hadde lyst til å jobbe med meg selv før jeg begynte med huden.


Det gjør at jeg ikke bare føler meg bedre på utsiden, men også på innsiden. Navnet er lite kjent på engelsk, og er særlig kjent i Norge fordi en irsk kvinne med navnet Sunniva skal ha kommet i lan død og ble senere helgen. Mye av denne historien blir regnet som oppdiktet, og mye er uklart både om navnet om hun som skal ha brakt navnet til landet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg