mandag 27. juli 2015

Kaster opp alt jeg spiser og drikker

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Alt vi vet i dag, tilsier at den beste måten å erstatte væsketap ved. Hei, tidlig i kveld ble jeg så dårlig, og jeg kastet opp alle maten jeg har spist idag, og litt til. Baby som kaster opp – Graviditet, spedbarn og.


Dere som kaster opp – Graviditet, spedbarn og. Kjæledyr – Kvinneguiden Foruminnlegg30. Jeg spiser bare en gang om dagen og kaster opp. Når han har kastet opp , har det vært lite som har kommet opp , og man kan tydelig se at han spiser tørrfor(det er ikke helt fordøyd).


Sånn ellers så kaster han opp med jevne mellomrom, da han smaker på ALT han kommer over! Når burde jeg begynne å bekymre meg? Jeg er litt bekymret for hunden til besteforeldrene mine.


De sier at den er helt frisk, men jeg lurer litt. Nesten hvær gang hunden drikker litt mye, kaster den det opp etterpå. Noen ganger er det bare når hun drikker mye, andre ganger er det oftere. Vil ikke ha det slik, hva skal jeg gjøre?


Har man bulimi om man spiser normalt men kaster opp ? Hvordan kan jeg gå opp i vekt. Tia har de siste mnd begynt å kaste opp maten sin innimellom. Maten er som oftest lite fordøyet så hun spiser det opp igjen før jeg. Spiser lite, og kaster opp når jeg får i meg for mye, bør jeg gå til legen?


Min venninne kaster opp maten hun spiser. Jeg kaster opp maten jeg spiser. Har jeg en spiseforstyrrelse? Det vet jeg alt om.


Alt går ut på å få mest mulig mat inn, og å få alt opp igjen etterpå. Hva kan man gjøre selv? Etterhvert vet du ikke hvordan du skal stoppe å spise , fordi du ikke har en normal metthetsfølelse. Og når jeg velger alt , må dette opp igjen. Prøv å finn ut om han har spist noe som han ikke tåler Er den frisk eller, begynn med å faste hunden i seks timer så magen får hvile litt, men sørg for at han drikke vann.


Så kan du gi litt skånekost med kokt ris, og kokt kylling eller fisk i noen dager. La katten ha vann tilgjengelig, og oppmuntre den til å drikke. Hvis katten ikke kaster opp på nytt, kan du tilby den en teskje med mat, og hvis katten holder det nede kan du fortsette å tilby små mengder mat med jevne mellomrom i løpet av dagen før du går tilbake til normal fôring hvis alt går greit.


SVAR: Hei Om du spiser så lite som du beskriver og trener så vil kroppen din bli veldig stresset og sulten, og den kan kollapse. Kroppen er smart og vil derfor gå inn i en sparemodus når den ikke får d. Små barn må tilbys regelmessig drikke selv om de kaster opp. Den største feilen man kan gjøre, er å vente med å spise eller drikke “for at magen skal få hvile seg. Om barnet ammes, fortsett å amme.


Jeg føler meg skyldig og kjukk etter jeg har spist og bruker og kaste opp. Jeg stikker fingeren ned i halsen, eller drikker saltvannsoppløsning. Når barnet ditt kaster opp , er det ikke alltid omgangssyke som er synderen. Faktisk kan oppkast skyldes svært mange ulike ting. Oppkast er et svært uspesifikt symptom hos barn, og kan være alt fra hjernehinnebetennelse til ingenting, sier barnelege Beint Sigmund Bentsen ved Oslo universitetssykehus, Ullevål.


Ikke noe rart i det at du kaster opp det du drikker for å si det sånn. Brekninger kan også være symptomer på andre sykdommer som gastroenteritt (betennelse i mage og tarm), eller sykdommer i andre organsystemer som f.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg