tirsdag 16. juli 2019

Vokse bikinilinje

Jeg pleier å anbefale mine kunder å vokse seg like etter man er ferdig med menstruajsonen, fordi da er ofte smerteterskelen noe høyere enn ellers i syklusen din. Før man møter til voksetime er det noen ting man bør passe på. Hårene bør være ca. Huden er veldig tynn og det skal lite til før det går gale. Prøv vertfall det først, før du går laus med voksen sjølv.


Min erfaring med voks på bikinilinje er berre på salong. Mange får profesjonell hjelp til voksing av legger og bikinilinje. Fordelen med voksing fremfor for eksempel barbering eller hårfjerningskremer, er at resultatet varer mye lenger. Her følger hårrøttene me og det tar normalt fra 4-uker før du trenger å vokse deg igjen. Er lommeboka tom, kan hjemmevoksing være et godt alternativ.


Jepp - jeg syns det er litt kjedelig så derfor blir det ikke så ofte jeg vokser leggene. Vi anbefaler å gjøre det jevnlig for best resultat. Vi bruker forskjellige typer voks for best resultat til hver enkelt, og tilpasset til område den skal brukes på.


Vokse bikinilinje

Man bør vokse seg 1-dager etter man er ferdig med menstruasjonen. Hvis man har menstruasjon når man skal vokse seg bruker man bare tampong, det er lurt og dytte tråden litt inn så den ikke er i veien for hudpleieren. En bikinilinje SKAL være hårfri. Her får du en komplet oversigt over fordelene og ulemperne ved de forskellige hårfjerningsmetoder til bikinilinjen. Armhulene er vonde som f. Jeg klarer glatt en nesten full brasiliansk (liker å ha litt hår igjen), men ikke armhulene.


Jeg synes heller ikke det er verdt smerten, tar omtrent null tid med høvel i dusjen. Ikke alle bør vokse Men det er ikke alle grupper som bør vokse , og man skal også være forsiktig med hårete føflekker. De som ikke bør vokse er diabetikere,. Den gangen da jeg skulle vokse braziliansk selv hjemme. MARNA tester KOMMENTARER.


Vokse bikinilinje

Nå skal jeg fortelle om noe som er ganske vanskelig å snakke om. Unngå å vokse områder med kjertler ( bikinilinje og under armene) når du har feber. Det går helt fint å ta bikinilinje og venusberg selv, men det krever litt trening. Er ingen salong her i nærheten der jeg kan vokse bikinilinjen,.


Hjemmevoksing – Velvære, hudpleie og. Vokse bikinilinje – 250. Man bør heller ikke nappe eller vokse de siste fire ukene før behandling. Unngå soling minst seks uker før behandlingen.


Vokse bikinilinje

Dette er fordi pigmentet i huden vil redusere effekten av behandlingen, og risikoen for brannskade øker også. Hvor lang tid tar det? Som oftest trengs 2- 5. Bikinilinje eller armhule. Pris: 30- Bestill.


Vi bruker engangsapplikatorer som sikrer deg en smittefri og effektiv behandling. Vi tilbyr massasje i Skien fritidspark ved Gina Lerbrekk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg