onsdag 31. juli 2019

Hvordan komme i gang med trening

Alle varer sendes direkte fra lager i Oslo rett hjem til deg. Finn alt du trenger av treningstøy, treningsutstyr, sunn smartmat og kosttilskudd. Klar for helt ville tilbud? Finn Beste Pris På Alle Dine Varer. Det er viktig å fortsette å trene når man blir eldre.


Men hva slags type trening er mest gunstig for de ulike aldersgruppene?

Trening - hvordan komme i gang For å komme i gang med gode treningsvaner, er det lurt å finne en aktivitet man liker. Regelmessig trening og mosjon kan bedre helsen og forlenge livet. Sliter du med motivasjon til å trene? Motivasjon til å komme deg over dørstokkmila? Denne artikkelen gir deg noen enkle råd og tips om hvordan akkurat du kan fremme din egen motivasjon i forhold til fysisk aktivitet og trening.


Hva er ditt råd til de som ikke vet hvordan de skal komme i gang med trening ? Ta kontakt med en personlig trener eller andre som kan trening. Og planlegg treningen din ved å sette av spesifikk tid i kalenderen din, akkurat som du ville gjort med andre viktige avtaler, avslutter Gyllensten.

Inneholder reklame. I tillegg til kosthold er trening den beste medisin for både kropp og sjel. De fleste har nok fått med seg at det er bra for helsa å være fysisk aktiv, men det er mange som ikke kommer i gang likevel. Det kan være mange grunner til det. For meg og mange andre med revmatiske problemer, kan det i perioder være vanskelig å komme i gang på grunn av smerter.


Mange vil gjerne være mer aktive, men opplever at det er tungt å komme i gang med trening. Dette kan du gjøre for å få inn mer aktivitet i hverdagen. Cathrine Stran Inger Houghton og Catrine Collins gir her sine tips til hvordan du skal komme i gang med treningen etter juleferien. For mange innebærer julefeiringen treningsfri, mye søtsaker og god mat. Det er sikkert vel fortjent, men nå er det på tide å komme i gang med treningen og et mer sunt kosthold.


Ofte drar vi med oss samfunnets prestasjonsjag over på andre området i livet. Når vi skal forsøke å nå nye mål, eller komme i gang med nye planer, er det mange som ønsker å komme til sluttresultatet med en gang. Derfor tror jeg det er lurt å minne seg selv på hva fokuset er, og at det vil komme litt motstan sier Ystenes. Ny på trening : Slik kommer du i gang - og klarer å fortsette.


Vær tålmodig, finn en aktivitet du synes er gøy, ikke ta i for hardt i begynnelsen og minn deg selv på hvorfor du vil begynne å trene. Jeg prøver å spise vanlig norsk husmanskost, men det hender at jeg må ty til noen lettvindte løsninger siden det er mye å gjøre på høyskolen. Jeg trenger litt hjelp til å komme i gang med treningen og er ikke helt sikker på hvordan jeg skal starte.


Jeg er ikke flink til å jogge pga en meniskskade som ikke er helt god etter opr.

Få 1dagers åpent kjøp, og gratis bytte av varen. Jeg utsetter ting mindre enn før og er generelt flinkere til å komme i gang. For det gjelder egentlig bare å komme i gang , veien videre er som regel mye enklere. Sett av tid til det du skal gjøre.


Hvordan kommer jeg i gang med å løpe? Du kan trene alene eller sammen med andre, oppleve naturen på sitt beste og dessuten få litt avstand til hverdagens stress og mas. Denne gangen er temaet trening , nærmere bestemt hvordan man best mulig kommer i gang med trening. Jeg har spurt fire skribenter om hva som er deres tre beste tips for å komme i gang med treningen, og her er svarene de har kommet med ! Martin (22) er personlig trener og fagansvarlig ved akademiet for personlig trening. Takk for spørsmålet ditt!


Så bra at du virkelig ønsker å trene mer, og søker tips for å komme i gang :) Her skal du få litt hjelp. Det er en fordel å lage en treningsukeplan, som forteller kort når og hvordan du skal trene i løpet av uka. BMI, syns det er på tide jeg kommer meg ut i treninga med 2-år på latsiden, jeg var veldig aktiv før skole og tenårene slo inn (pizzakvelder og butikkbesøk), og jeg er ikke så interessert i utholdenhetstrening.


Så jeg spør vel egentlig hvordan best komme seg i gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg