tirsdag 16. juli 2019

Barnebursdag kaker

Perfekt til barnebursdager. Hos oss finner du festlige kakeoppskrifter til barnebursdag. La deg inspirere av uimotståelig klassikere og kaker med ny vri.


Gled barnet ditt og alle de små og store gjestene med festlige bursdagskaker! Skal du arrangere barnebursdag ? Festkompaniet har et stort utvalg av pynt til barnebursdag samt dekorasjon til barnebursdagskake!

Besøk vår nettbutikk her! I dette innlegget viser jeg morsom mat og kaker du kan lage til barnebursdag ! Fotballkake er perfekt å ha i barnebursdager for fotballinteresserte gutter eller jenter. Velkommen til mitt søte kakeparadis! Jeg har bakt og samlet kakeoppskrifter hele livet. Her på Det søte liv viser jeg deg samlingen min med bakst og deilige kaker i alle slags varianter, lekker konfekt og nydelige desserter.


Kake i barnebursdag skal gjerne være fancy, men enkel. Her er en oppskrift på tre kaker til barnebursdag , som alle er en sikker vinner i barneselskapet.

Kaketips til barneselskapet. Som småbarnsforeldre flest er jeg på jakt etter spennende, men enkle løsninger til barneselskapet. Alt du trenger å vite om barnebursdag og forberedelser. Få ideer og inspirasjon til bursdagsinvitasjoner og aktiviteter, og oppskrifter til deilige kaker og bakst.


Tallerkener, plastkopper, servietter, godteposer, sugerør, ballonger og annet festtilbehør - vi har alt du trenger til bursdagsfeiringen! Sjekk ut disse festlige tingene og tipsene hvis du skal arrangere barneselskap! Annerledes ting som løfter barneselskapet fra det vanlige.


Brett ut aviser på gulvet så de blir så store som mulig. La alle få en avis hver, og på denne skal de danse. Når du stanser musikken, bretter barna avisen en gang så den blir mindre, og så skal de danse videre der. Den som står helt i ro eller tråkker utenfor avisen er ute. Ingen bursdag uten kake.


Lag en saftig og smakfull sjokoladekake, kremkake, marsipankake eller cupcakes. Her finner du våre beste oppskrifter på bursdagskaker til barn og voksne. Bjørnen sover - En lek som alltid er vellykket blant de minste. Hva med en fotballkake, rosa prinsesseslott, sjørøverskute ala sjokolade eller en grønn, giftig kryptonittkake? På utkikk etter morsomme barneleker til bursdag eller andre samlinger?


Cakepops er noe av det hotteste og morsomste innen baking for tiden!

Kort fortalt er det kjærlighet på pinne-kake pyntet etter din egen fantasi. Denne oppskriften gir ca. Barnebursdag, Kaker. Dette er en magisk kombinasjon.


Min datter synes det er litt skummelt med skjellettdrakter, heksesminke og slangegodteri - og hun slekter nok på meg, for jeg liker det ikke jeg heller. Men disse marshmallowsene syntes både hun og jeg var morsomme og litt søte. Dessuten er dette godteri som er kreativt og superlettvint å lage!


Nå er hverdagen her igjen, og vi er klare til å ta fatt på et nytt år. Vi kickstarter året med grovt brød i alle varianter, med og uten frø, form eller rundt, smått eller stort…-noe for enhver smak her altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg