torsdag 16. juni 2016

Hilsen til dåpsbarnet

Trenger du hjelp til å finne en fin tekst til ditt dåpskort? Da skal vi prøve å hjelpe deg. På denne siden kan du finne tips og inspirasjon til hva du kan skrive på kortet til dåpsbarnet. Nedenfor har jeg samlet noen fine Dikt og Gode Ord som kan brukes til Dåpsbarnet.


Barnedåp dikt, kort, barnedåp gratulasjon, gave, barnedåp hilsen , barnedåp.

Skal i dåp til helgen til min nevø. Hva skriver man i dåpskort? Enten du skal skrive på et kort eller du skal holde tale, har vi mange gratis dikt som kan passe. Vi kan også skrive på bestilling. Sitater til bruk ved fødsel, dåp og navnedag.


Nyttig for deg som skal holde tale eller skrive en koselig hilsen til den lille eller foreldrene. Da må du gjerne tipse oss ved å bruke kommentarfeltet nedenfor. Hjertelig til lykke med dagen og fremtiden som ligger foran deg?

Har ikke vært i så mange dåper jeg, så jeg har skrevet dikt inni til de to jeg har vært i fordi det var mine nevøer. Disse er fine, men om du trenger noen som. Da du kom til verden - gråt du. Og alle omkring deg var glade. Nyfødt dikt, nyfødt baby, nyfødtbilder, nyfødt gave, nyfødt søvn.


Jeg ser an foreldrene til det barnet som skal døpes. Der visste jeg at det var noe som ville bli satt stor pris på av moren. Hilsen dåpsbarnet Ida Marie.


Jeg hadde blitt glad om du ville feire dåpen min sammen med meg. Den feires i Kongsberg kirke den 22. Dikt til dåpsbarnet Et lite barn en liten kropp, en liten hånd som strekkes opp.


Du er et nydelig lite smykke. Med dåpsdagen hjertelig til lykke. Ukjent Da mødre ble til Da mødre ble til var tanken ganske klar. For mødre har noe i seg som ingen andre har. De øser av sin omsorg og deler alt de vet.


De viser deg at livet er håp og.

TIL DÅPSBARNET Et lite barn en liten kropp, en liten hånd som strekkes opp. Vi gir deg vår hån grip den og hold den. Gratulerer med dåpsdagen - håper du får et langt og lykkelig liv. Gratulasjoner på dåpsdagen Måtte den lille få et liv som er rikt og godt-og finne lykke og glede både i stort og smått! Kjære dåpsbarn Dåpsbarnet og foreldre, ønskes hjertelig til lykke med dagen og fremtiden.


Det sies gjerne noe om forhåpninger man har for den lille, og man forteller kanskje litt om hvor strevsomt det er å være foreldre, men da gjerne på en humoristisk måte. Et ansvar så stort, en glede så diger. Det kjennes som hjertet skal sprenges til tider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg