torsdag 21. mai 2015

Tisse etter samleie gravid

Rask og trygg leveranse. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Jeg må også tisse etter sex, men må man så må man. Det er bare å holde seg.


Samtidig, så er det jo mange som har sex, spretter opp like etterpå, og blir gravide allikevel.

Kanskje det bedrer oddsene å ligge litt? Om man blir gravid eller ikke kommer nok mer an på kvaliteten på svømmerne og miljøet i skjeden, vil jeg tro. Etter at du har hatt sex er det derimot fint å tisse en skvett.


Men det er ogs lurt tisse etter samleie for unng infeksjoner. Hun sier at det man kan gjre er vente litt med tisse rett etter samleiet, dersom man. Hvis man tisser rett etter samleie , minsker dette sannsynligheten for bli.


Alt dette forklarer altså hvordan og hvorfor du får urinveisinfeksjon, men hvorfor hjelper det egentlig å tisse ? Og hvorfor bør man gjøre det rett etter sex? Ved å late vannet etter samleie skyller man urinrøret, slik at bakteriene som er der vil forsvinne.

Man reduserer på denne måten risikoen for UVI etter samleiet. Spør en forsker: Blir du lettere gravid av å stå på hodet etter sex? Som dere ser i topicen, får jeg en følelse av at jeg må tisse under samleiet, men tør aldri slippe meg løs for er redd dette er tiss. Men har hørt andre si man ikke skal holde det tilbake, for det er en orgasme (spruteorgasme?) ? Er dette rett, eller? Jeg synes jeg leser til stadighet at noen opplever at man må tisse ofte som symptom på at man er gravid.


Personlig har jeg bare opplevd det på slutten av svangerskapet tidligere. Jeg har egentlig konkludert med at jeg sikkert ikke er gravid denne pp. Men nå i natt (jobber nattskift), har jeg vært. Jeg er en mann i midten av 20-årene som sliter noen ganger med at jeg må tisse etter utløsning. Viktig å tisse etter samleie Kjerringrådet om å ha beina opp etter samleie er ikke like viktig,.


Gravide , de som ammer, eller har diabetes, bør ikke bruke salvie-te. For å forebygge urinveisinfeksjon er det lurt å tisse før og etter samleie , gå med bomullsundertøy, drikke mye væske, ikke vente med å gå på toalettet når man må tisse , og holde deg tørr og varm om underlivet. Akutte, sterke smerter.


Mange mødre har vondt i bekkenet under graviditeten. Grunnen til det er at bevegelsene under et samleie kan presse bakterier fra de nederste delene av urinrøret opp i blæren. Dette gjelder særlig stillinger der penis presser på fremre skjedevegg.


Altså nok en grunn til å tømme blæren som det første man gjør, og helst innen minutter etter at hyrdestunden er overstått. Siden samleie kan være en av årsakene tilurinveisinfeksjon er det lurt å tisse rett etter samleie.

Ellers er det viktig å ha normal intimhygiene. Effekten av surgjøring av urinen, for eksempel ved å drikke appelsinjuice, er omdiskutert. Hva kan man selv gjøre? Hvor lenge ligger dere etter samleie i el perioden? Prøver å ikke ha så mye fokus på prøvingen, men blir jo fort til det likevel føler jeg.


Kardinal tegnet på at man er gravid , for de aller fleste, mensen kom ikke. TISSE OFTE Dette kommer også ganske tidlig etter befruktningen. Ifølge oppsummert forskning har ikke tranebær noe forebyggende effekt mot urininfeksjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg