tirsdag 29. juli 2014

Strikket dress baby

Gratis frakt fra 6kr. Stort utvalg - Rett pris - Mote på nett - Kjøp designer klær - Zoovillage! Baby (0-år) Gutt. Toya Dress og luer i riller.


Dressen er pyntet med et hundeansikt og løse ører, og har fast hette med små ører. Treknappene i halsringningen og i skrittet forenkler av- og påkledning. Under størrelsesguide ser du garnmengde og originalfarge på modellen.


Strikk hver side ferdig for seg. Nøstebarn sin ulldress til baby i ullfleece kan brukes både som utedress i tørt vær, under kjeledressen og som god og varm vinterdress i vognen. Jeg har strikket en Marius hel dress fra den velkjente Marius strikkeboka. Absolutt best med baby inni, men det kommer nok.


Denne siden ble sist oppdatert 02. Vil du strikke en genser, jakke, sokker, hentesett eller babyteppe? Da finner du oppskriftene her! Enten det er trendy plagg eller tradisjonelle mønstre som Marius, Nancy, Setesdal og mer. Design by Marte Helgetun så dagens lys 30.


Det startet med en enkel blogg, og utviklet seg raskt til å bli til så mye mer. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer. Fri frakt på bestillinger over 2kr. I tillegg sørger den luftige strikken at babydressen er svært elastisk og gir høy komfort.


Strikket dress baby

Den myke merinoulla gjør at plagget kjennes mykt mot babyens hu og gir en lun og god varme. Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne oppskrift til en heldress til baby ? Vet mamma har strikket flere. Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Vi har et stort forhandlernettverk i inn- og utland.


Ingenting er som en hel dress i god varm alpakka i vinterkulden. Velkommen til DROPS Design! Her finner du mer enn 120. Nå har jeg strikket en liten dress.


Strikket dress baby

Bare det beste er godt nok for de søte små. Myk, praktisk og deilig. Genseren på bildet er strikket i gråfargen Silver Lining, som er lett spettet, mens fås i mange andre farger også. Størrelser fra 1-år. Zara Plus er et 1 superwash ullgarn, som kan maskinvaskes på grader.


Den spesielle spinningen gjør at strikket ser veldig jevnt og fint ut i dette garnet. Ei venninne av meg som strikket den, det er en modell fra sandnes garn sine babyoppskrifter mener jeg å huske, men finner den ikke igjen i oppskriftene deres akkurat nå. Har en anna hvit strikkedress med nydelige heklekanter i hals, armer og føtter. Jeg trenger hjelp til å finne et fint strikkemønster til en babydress i ull. Jeg ser for meg at den har hette, og knapper fra halsen og nedover det ene benet.


Strikket dress baby

Jeg ønsker at den skal være nøytral så vil ha den i off-white med beige kanter på armer, ben og hals. Forslag til andre oppskrifter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg