tirsdag 8. juli 2014

Navn til gutt

Få hjelp til å finne det perfekte navnet til den fine lille nye. Her kan du søke – åpent og i flere kategorier – og lagre favorittnavnene dine i en personlig liste. Logg deg inn eller registrer deg for å lage egne navnelister.


Sandviks utfordrer det kjente og skaper det nye. Det liker jeg veldig godt.

Finner ofte navn jeg liker blant mine oldeforeldre, og artikler av typen disse navnene burde vært mere populære nå går rett hjem hos meg. Men jeg liker godt navn som gir meg norske assosiasjoner (har vært veldig glad i norrøne navn tidligere, men nå føler jeg at de blir harde til småbarn). Thiago har god intuisjon, er veldig rastløs og nysgjerrig, og bruker sin gode sunn fornuft til å mestre og overvinne situasjoner som livet setter foran ham. På jakt etter et navn med gammel tradisjon i Norge? Her er nesten 2navnetips til deg.


Oppleves navnene som unisex- navn ? Enkelte navn som brukes til både gutter og jenter i Norge er ikke navn man kanskje tenker på som unisex- navn – for eksempel Jonas og Emma.

Foreldre vil gi barna et navn som passer inn i tiden på en eller annen måte, så navn som kommer til oss fra massemediene, som film, tv-serier og musikk er veldig aktuelle når vi skal finne. Leter du etter et kult hundenavn til hann-hunden? Da har du kommet til riktig sted. Her finner du en alfabetisk liste med mange kule og fine hundenavn til hann-hunden. Hundenavn til tispe finner du her.


Navnestatistikk og navnesøk på fornavn og etternavn. CSS-filen ble ikke lasted ned korrekt, skjermleseren støtter ikke CSS, eller din versjon av Internet Explorer er for gammel for dette nettstedet. Men la meg fortelle om en gruppe gutter jeg har kjent siden de gikk i barnehagen. Ti kriterier spiller inn når du velger navn til barnet ditt. På denne siden har vi listet opp en rekke norrøne mannsnavn.


Norrøne kvinnenavn finner du på denne siden. Hvorfor er det så mange som antar at de som velger sjeldne navn til barna sine, kun gjør det for å skille seg ut? Vi valgte det navnet vi syns var finest, og blant de mange helt vanlige navnene vi hadde på lista, var det tilfeldigvis et sjeldent navn vi falt mest for. Mannen er veldig glad i navnet Iben, og vil gi det til gutten vår.


Jeg syns forsåvidt det er fint jeg og, men etter å ha undersøkt litt finner jeg ut at det er et dansk jentenavn, som er også veldig populært blandt nyfødte jenter i disse dager. Har sett noen gutter , men SSB sier 1gutter mot 12.

Gutt : Frikk Jente: Frida Ellers så synted jeg Sorry må være et fint navn - går både til gutt og jente, og så syntes jeg valpene så litt sorry ut. Kjendisene sine valg av hundenavn kan være en en fin måte å få inspirasjon til et morsomt og kult navn til din nye hund. Jo, kjendiser vet jo som regel hva som er kult og trendy.


Disse navnene kan ikke lenger anses som uvanlige, da til sammen mer enn 1personer i Norge heter dette. Sjekk dødsannonsene Vil du finne et sjeldent navn , finnes det flere metoder. Alle heste navnene er det dere spillere som har kommet med.


Håndklær, toalettvesker, badekåper, pledd og luer. Se også: Utstyr til hest og rytter på horze. Alt levert med broderte navn !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg