torsdag 17. august 2017

Heklet babysokker

På nett og i butikk. Se vårt utvalg og kjøp her! Velkommen til Nøstebarn. Enkle og ensfargede eller med morsomme mønster. Vi har sokker for alle barn.

Fri frakt når du kjøper for 5kr - Kjøp i dag! Heklet løper (med oppskrift link) Drop in the Pond! Det har ikke blitt så veldig mye hekling de siste dagene. Formen har ikke vært helt på topp så jeg har.


En liten oppdatering med noe fra heklenålen igjen. Del bilder av gensere, luer, votter, m. Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen.

Heklet babysokk Jeg kom over denne nusselige babysokken på Pinterest og fant ut at den måtte jeg jo bare prøve meg på! Klønete på å følge oppskrifter som jeg er, innså jeg at min sokk ikke på langt nær var like fin ut som den på bildet. Babysokker - Tovet Har tovet babytøfler.


Ble kanskje litt store, så jeg får prøve å vaske neste par på grader. Gammeldags heklet hue. Mønsteret er fra boken Myk start, babysokker på to pinner. Jeg har heklet en liten hvit kant rundt brettekanten. Får det liksom ikke helt til!


Men håper at snorene ikke går helt i oppløsning ved bruk. Arbeid pågår Armbånd Arne og Carlos Arrangement Award Baby Beanie Bloggertreff Blomstermansjett Bolero Bomullspads Bordskåner Brødkurv Brødpose Bukse Dusk Epla-butikken Etiketter Fottøy Garn Genser Gi bort-lotteri Give away Hage Hals Heklet Hobbyrom Hund Inspirasjon Interiør Jakke Jul Katt Kjendis Kjole Kopptue Kosebamse Laminering Leke. Gratis oppskrift på enkle babysokker.


Nye mønsterkataloger. Husflidsdager på Torderød. Bluum babysokker – gratis strikkeoppskrift. Disse søte babysokkene tar kort tid å strikke, selv om du ikke har prøvd å strikke sokker før.


Logg inn for å følge dette.

Denne siden ble sist oppdatert 23. Her finner du lenker til hekleoppskrifter på leker og kosedyr til barn. Tøflene er heklet med Baby Merino-garn fra Nille.


Jeg lurer på hva det er med meg og å tvinne snorer. Supert garn til dette formålet! Husk at dersom du bruker 4. For at tøfene skulle bli litt ekstra tykke og gode har jeg heklet med dobbelt garn. Den lagde jeg bare der og da. Husker ikke helt, men prøvde meg nå her jeg sitter og jeg har krok nr for hånden.


Da tok jeg lm, sammen til en ring med 1km i første lm. Sitteunderlag Du trenger: Store rundpinner, rundt 8-12. Dette er enkelt å strikke, men tar litt lengre tid da det er såpass mye garn, samt at du må lage det så tidlig at du rekker å tove det og ikke minst å tørke det etter toving.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg