mandag 7. mars 2016

Hvilken fastlege har jeg

Finn laveste nettpris her. Medisinsk utstyr og hurtigtester. Narkotikatester og graviditetstester. Personer som har flyttet innenfor Norge, og meldt flyttingen til folkeregisteret, kan få tilbake tidligere fastlege om de flytter tilbake til opprinnelig kommune innen tre år. Når du selv gjør et fastlegebytte på helsenorge.


Lær mer om fastlege , bytte av fastlege , egenandel ved fastlegebesøk og fastlegekontakt via helsenorge. På Helsenorge kan du finne ut hvilken fastlege du har , se fastlegens adresse og telefonnummer, bytte fastlege , melde deg inn eller ut av ordningen, søke etter fastlege etter forskjellige kriterier, se hvor mange bytter som gjenstår og se hvem du har hatt som fastlege tidligere. Du kan finne og bytte fastlege selv.


Noen som veit om en enkel måte (helst på nett) man kan finne ut hvilken fastlege man har ? Etter at jeg flytta har jeg ikke fått noe brev om at jeg har noen. Kan jeg bytte fastlege ? Alle som har rett til en fastlege har også rett til å velge hvem som skal være deres fastlege. I tillegg kan man bytte fastlege hvis man melder flytting til Folkeregisteret eller dersom fastlegen man har slutter eller reduserer lengden på listen sin.


Dersom du tidligere har vært tilknyttet en fastlege som i dag har full pasientliste, og du har flyttet tilbake til kommunen etter en periode, som ikke overstiger tre år, har du rett til å bli tatt inn på listen igjen. Dette gjelder også studenter. Jeg har da ikke fastlege , og har uansett nettopp flyttet til en ny plass. Ikke la deg forvirre av overskriften og teksten på nettsiden du kommer til, det kan virke som om du kun har kommet til siden for å bytte fastlege men ved å logge deg inn får du også opplyst hvem din eksisterende fastlege er uten at du trenger å nytte denne. Det begynner å haste.


Må jeg ha fastlege ? Barn under år får samme fastlege som mor når foreldre har felles foreldreansvar og samme adresse. Ved delt omsorg får barnet samme fastlege som den av foreldrene som barnet deler folkeregisteradresse med. Barnet ditt bytter ikke automatisk fastlege selv om du gjør det.


Kontakt fastlegen via helsenorge. Hvis legen din tilbyr digitale tjenester via helsenorge. Hvilken retning synes dere jeg bør jobbe som lege?


Er jente, år, og går første året på medisinstudiet her i Norge Jeg tenkte på å bli fastlege , men det virker kjedelig i forhold til andre ting man kan jobbe med som lege. Jeg tror ikke jeg kan bli kirurg, men kanskje med mindre inngrep. Jeg har ikke vært hos legen på mange år og vet faktisk ikke hvem min fastlege er. Hvordan finner jeg ut hvem som er min fastlege ? Se hvilken versjon av Windows du har. Jeg føler jeg får god veiledning, og trenger jeg legetime, får jeg ofte komme dagen etter, sier hun til Nettavisen.


Han er den beste legen jeg har hatt. Jeg er redd for å miste ham dersom. Da har jeg byttet fastlege. Jeg giddet ikke mer, selv om hun skal være den beste legen i byen. Her finner du en oversikt over alle fastleger i Norge, med brukervurderinger og gode filtreringsmuligheter som kan hjelpe deg å finne ut hvilken fastlege som passer best for deg.


Søk blant alle fastlegene her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg