torsdag 17. mars 2016

Hekle babysokker

På nett og i butikk. Se vårt utvalg og kjøp her! Velkommen til Nøstebarn. Vi har sokker for alle barn. Fri frakt når du kjøper for 5kr - Kjøp i dag!


Bryt så garnet og start igjen der hvor skaftet sluttet.

Fell nå for tåen og hekle hst og hopp over en maske og hekle hst og så hoppe. Bloggen Strikk og tøys skrives og strikkes av Siri. Jeg er en utålmodig og lærevillig hobbystrikker. Prøver innimellom å hekle.


Har en sinnsykt tøff Singer symaskin kjøpt på loppis fordi den var så fin og lyseblå. Har til en hver tid omlag ti påbegynte prosjekt liggende rundt omkring. Kjempefine babysokker og jeg er helt enig, de er veldig fin fasong på og sitter godt på foten.


Fin måte å få brukt litt av det tynne restegarnet på, for det går ikke så mange gram i hvert par.

Enkle å strikke er de også. Håper du får en kjempefin dag i vårsola! Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. P vil du finne oppskrifter for hekle sokker oppskrift samt tusenvis av lignende oppskrifter.


Puff Grannys Baby - gratis hekleoppskrift - Pickles 8. Dette gjør du ved at du etter å ha heklet masker, snu, hekle så en lm og deretter halvstaver i hver maske helt til enden. Ved enden, snu, en lm så halvstaver i hver maske. Mange har spurt meg hvilken oppskrift jeg bruker p mine heklede babysko og uggs. Garnet jeg har brukt er Baby Soft fra Nille. Oppskriften har jeg selv laget etter utallige forsk med.


Mamma i eksil sin blogg den finner du her. Omgangen begynner alltid midt under foten Deretter feller jeg på 1. Babysokker - Tovet Har tovet babytøfler. Ble kanskje litt store,.


Vinteren er på vei og nå er tiden for å strikke eller hekle varmere klær. Hekling til småfolk av Vibeke Fantoft Magnesen.

Hekling og hakking til kjøkkenet av. Fant en oppskrift som min mor brukte på 60-tallet:. Dersom du ønsker luen strammere eller løsere kan du bruke en mindre eller større heklenål, eller avslutte eller fortsette med økingen til du har fått ønsket antall masker. Gratis oppskrift på enkle babysokker.


Nye mønsterkataloger. Husflidsdager på Torderød. Sokkene er off-white. Heklede babysokker i tynn ull. Her finner du mer enn 120.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg