tirsdag 8. mai 2018

Babylue strikkeoppskrift

Kjempeutvalg av gratis hstrikkeoppskrifter. Alt skal vekk – Gjør et KUPP! Stor utvalg av billig garn. Vi har alt fra baby og opp til eldre barn. Kjøp babylue hos Babyshop.

Velkommen til DROPS Design! Her finner du mer enn 120. Våre oppskrifter sendes per post. Strikk til nyfødt og baby. Vis som Grid Liste.


Heldigvis var det ein del garn til overs, og då gjalt det å vera kreativ. Flaks for meg har eg alltid ein del oppskrifter liggande på mobilen og valet falt på lettstrikka babylue , da denne er nettopp lettstrikka, og veldig fin!

Men eg ville gjere ein vri som eg har sett på fleire bloggar og det var å strikke lua i dobbel perlestrikk. Babylue og babysokker – strikkeoppskrift. Motta spennende inspirasjon og gode tilbud fra oss! Last ned oppskrift.


Aktuelt fra nettbutikken. Denne siden ble sist oppdatert 02. Dagens gratisoppskrift: Apple blossom jakke for timer siden My Rose Valley. Feels for timer siden Mayas Hobbyblogg. Filtrer strikkeoppskrifter for å finne det helt riktige design i det garnet og formen du ønsker, eller bli inspirert til ditt neste prosjekt.


Søk mellom tema som påske og jul, dåp og bryllup, eller er det ikoner du leter etter, som Marius eller Nancy? Oppskrift p babylue Baptistkvinnene. Og om du kunne tenke deg gi den videre til en.


Kanskje du leter etter noe som er lett strikke, da legger jeg ut en oppskrift p en babylue. B HELENA er et flott babysett i vaffelsm. Lettstrikket babylue Jeg har visst en liten nevø som er ganske bevisst på hva han vil ha.


Han fant denne skjønne lille luen, og sa til tante at han ønsket seg den.

Et kjappstrikket prosjekt som kan lages med eller uten bobler. Ved å melde deg på samtykker du til våre vilkår. Gratis oppskrift på babylue. Vi ønsker å inspirere deg – både med flott design og fantastiske garnkvaliteter.


Dale Garn er din garanti for kvalitet og faglig kompetanse. Dermed fungerer de selv som en samleside for strikkemønstre. Siden de henviser til andre sider, varierer det hvilken form mønstrene kommer i og hvor utskriftsvennlige de er.


Noen er også på dansk, svensk og engelsk. Perlestrikk er så fint synes jeg. Enda finere blir det med dobbel perlestrikk. Mønsteret på luen er selvsagt Nøstebarn sin lettstrikka babylue.


Jeg har strikket denne versjonen før, men nytt på denne luen er at jeg har strikket en tynn rillekant ytterst på luen. Det ble litt penere etter min mening. En morsom lue med mønster som snurrer fra Klompelompe.


Et artig og enkelt prosjekt. Lag luen i din favorittfarge. Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Hyggelig at du kunne bruke oppskriften.


Når jeg går fra rundpinne til strømpepinner strikker jeg først over en tredjedel av maskene på første strømpepinne, deretter den neste tredjedelen på andre strømpepinne, og til slutt den siste tredjedelen av maskene på den tredje og siste strømpepinnen. I tillegg finner du strikkebøkene mine, singeloppskrifter og mye mer. For at syingen alltid skal være en glede, og for å gjøre plaggene jeg lager unike, ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling. Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg