mandag 26. desember 2016

Konfirmasjonskort til bestevenn

Konfirmasjonskort til bestevenn

Bestill invitasjoner og takkekort til konfirmasjon med dine egne bilder! Vi har et stort utvalg design tilpasset livets viktigste øyeblikk. Se alle mulighetene her. Takkekort med fargetrykk av høy kvalitet, rabatt - Bestill nå!


Hva kan man skrive på konfirmasjonskort ? På et konfirmasjonskort kan man skrive mye forskjellig - alt fra et kort Gratulerer med dagen og framtiden, til et lite dikt eller et sitat fra en klok munn. Vi har her valgt ut noen gode sitater som kan passe som tekst på et konfirmasjonskort. Skal du i konfirmasjon, men er usikker på hvilken tekst som kan passe på et konfirmasjonskort ? Fortvil ikke, vi kan hjelpe deg. På denne siden har vi samlet tekster og sitater som passer godt til en konfirmant. Vi håper du finner en tekst du liker!


For deg som skal arrangere konfirmasjon! Du finner tekst til konfirmasjonskort , tips om bordpynt og serviettbretting, blomsterdekorasjoner, invitasjoner, taler og sanger. Vi viser deg også hvor du kan kjøpe konfirmasjonssanger og taler til den store dagen!


Det er mye du kan skrive i ett konfirmasjonskort ! Er dere gode og nære venner kan du skrive noe mer personlig, er dere ikke fullt så gode venner kan du skrive litt mer enkelt. Skriv gratulerer med konfirmasjonen og takk for at du ble bedt til hennes konfirmasjon. Jeg synes du kan skrive et kort dikt til henne. Et dikt sier ofte mye mer enn lange avdrag med tekst.


Enten et dikt du finner på selv eller et du henter en annen plass. Her kan du finne tips og inspirasjon til hva du kan skrive på kortet til en god venn. Konfirmasjonskort til gutt for år siden lissy-hannes hobby. Tekstene kan passe både til en bestevenn , en venninnne eller en kompis. Dersom du leter etter et fint dikt om vennskap, kan du finne det på denne siden: Dikt om vennskap.


Konfirmasjonskort til bestevenn

Jeg skrev en sang og ga 5kr til venninnen min og broren hennes som er to år eldre en meg, og jeg var ikke invitert til konfirmasjonen engang. Men hun ble veldig glad for det :klemmer: Jeg skrev også litt om henne i kortet. Og til Gratulerer med den store dagen og håper du får et lykkelig og fint liv videre. De aller fleste ordene jeg har samlet her er hentet fra andre blogger. Der jeg vet hvem som er opphavet til dem har jeg tilføyd dette.


Tror ikke det skulle være noen problemer med å bruke disse i private former, men håper likevel på tilbakemelding hvis noen av dem skulle være opphavsbeskyttet. Bruker du Festbudstikka til eventyrtalen, vil konfirmantene få et minne for livet! Sang i stedet for tale.


Konfirmasjonskort til bestevenn

Vi har god erfaring med sanger til konfirmasjon. I mange melodier kan du få puttet inn alt du ønsker å si til konfirmanten, og kvier du deg veldig til å holde tale, vil en sang være et meget godt alternativ. Disse spesielle armbåndene kommer i et par, ett for deg og ett for din bestevenn.


Med pastellfargede viskelær og et spesielt viskelær-hjerte som passer til det andre hjertet, er dette søte armbåndet den perfekte måten å sette pris på en spesiell venn. Klokker til ham og henne. Når man skal tre inn i voksenlivet, er det viktig å ha en stilren klokke som passer til penklær og høytidelige anledninger.


Konfirmasjonskort til bestevenn

Her kommer et konfirmasjonskort til , men en nydelig Hänglar-jente til motiv. Jeg fargla henne på Skedsmo-treffet på fredag. Og hun er fargelagt med Copics. Papirene er nyinnkjøpte Maja-ark på messa i går. Jeg måtte prøve meg på et konfirmasjonskort til gutt også, med flygeldiesen min.


Jeg ble dratt inn i denne stempel verden for endel år siden av en venninne. Siden den dagen har jeg vært hekta. Han ble pluttselig lammet i bakbena etter fall fra benken på hytta,og klarte ikke å gå. Han hadde to store gamle skiveprolapser og hele ryggen full av forkalninger og muligens en blodpropp. Dette skyldes lammelsene i bak.


Utfordring på North Star Stamp for ett år siden Gros Hobbyhjørne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg