torsdag 22. februar 2018

Bursdagskake til gutt

Kjøp sprø kakeformer hos CoolStuff. Vi sender til hele landet! Se på våre nyeste gadgets. Vi har de kuleste gavene du kan gi. Hos oss finner du festlige kakeoppskrifter til barnebursdag.


La deg inspirere av uimotståelig klassikere og kaker med ny vri.

Poden har bursdag og små bursdagsbarn har gjerne sterke ønsker til både bursdagsselskapet, men også bursdagskaken. Her er oppskrift på en skikkelig kul sjokoladekake bygget sammen som en skummel sjørøverskute. Perfekt for små bursdagspirater som krever at foreldrene stiller opp med en sjørøverkake. Kake til gutt som elsker haier. Paw Patrolkake,pynt i marsipan.


Lynet Mcqueen kake. Spidermankake, pynt i marsipan. Tips til barnebursdagen.

Gjør det enkelt og bestill ferdig bursdagskake på kakemakeren. Så kan du bare hente den i din MENY-butikk allerede dagen etter eller. I dette innlegget viser jeg morsom mat og kaker du kan lage til barnebursdag!


Fotballkake er perfekt å ha i barnebursdager for fotballinteresserte gutter eller jenter. I dag ble denne kaken hentet. Bursdagskake til gutt Gratulerer med selskapet i dag, Oliver!


Det er ei venninne av meg som skal feire sønnen sin års dag. Smelt smøret til glasuren i en liten kjele. Rør inn kakao, vaniljesukker, kaffe og melis.


Avkjøl glasuren til den har passe smørekonsistens. Bre den så over kaken i et jevnt lag. Del kaken opp i passe store stykker som pyntes med seigmenn, non-stop, bamsemums, eller det du måtte ønske. Har du en fotballgal jente eller gutt som mer enn noe annet ønsker seg fotballkake til bursdagen? Ikke fortvil, du trenger på ingen måte å være konditor for å lage en skikkelig fin fotballkake!


Foto: Baking for alle 6. I alderen 1 1 og år begynner ting å bli flaut, og barna vil bestemme selv. Her er tipsene til en vellykket barnebursdag for barn som er 1 1 eller år.

Dette er en kakeblogg til inspirasjon og veiledning for alle som har lyst til å lære seg kakedekorasjon. Her vil jeg beskrive framgangsmåtene på mine kunstverk slik at DU, og alle som har lyst til å lære, kan lage personlige, unike kaker og andre søte saker til enhver anledning. Et superfint bursdagstema dekorert med en fargerik og smakfull bursdagskake. Dette temaet passer til bursdag for alle aldre, enten det er ett års dagen, eller 1års dagen.


Sønnen min blir år snart, og jeg kunne tenkt meg å lage en fin bursdagskake. Han er veldig glad i traktor, brannbiler, hjullastere, tog osv, så kunne tenkt meg å prøve meg på noe sånt. Gjerne sjokoladekake, en langpanne som jeg kan skjære ut selv eller noe. Velkommen til ToneroseDesign! I dag vil jeg vise noen bilder av en bursdagskake jeg laget her forleden – bursdagsbarnets hovedinteresser er Minecraft og Fotball.


Jaha ja – hva er minecraft? Såvidt jeg har forstått! Oppdrag bursdagskake til gutt og ung jente. Etter litt grubling så var planen for jentedelen klar, har lenge lurt på om jeg klarer å lage en veskekake og veskekake med sminke og perlekjede ble det.


Når jeg modellerer koser jeg meg veldig. Her under finner du en oversikt over bursdagskaker som jeg har laget til Jenter. Som medlem på viivilla. Vi i Villa - din tipser i villahverdagen.


Jeg har en sønn som snart blir år og som jeg av ulike grunner har lyst til å gjøre litt ekstra stas på i år. Problemet mitt er bare at jeg er så overarbei. Bestill kake på nett fra 3bakerier i Norge.


Få levert på døren eller hent selv. Kakebestilling har aldri vært enklere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg