mandag 12. februar 2018

Majorstuaklinikken erfaring

Majorstuaklinikken har gynekolog og ultralyd spesialister sentralt i Oslo. Vi utfører vanlige rutineundersøkelser og ultralyd svangerskap, men foretar også utredning og behandling av mer omfattende problemstillinger. Siden den gang har vi hatt som mål å gi våre pasienter en trygg og god behandling. Våre gynekologer har bred erfaring og kompetanse innen sitt felt. Alle er tidligere overleger ved sykehus i Norge.


Vi ønsker å gjøre det lett for deg å komme i kontakt med oss. Samtlige er tidligere overleger ved sykehus i Norge. Siden da har teknikken utviklet seg enormt, og vi har investert i de beste maskinene, som hver koster over million kroner. Vel, etter min erfaring så var tidlig ul utvendig mens den alle første ul var innvendig for det var såpass tidlig i svangerskapet at man ikke kunne høre hjertelyd med utvendig, men det kan fint være forskjellig praksis forskjellige steder.


Iallefall ikke noen skummel opplevelse å ha innvendig ul, TS. Fantastisk lege som oser erfaring. Han kommuniserer direkte og gjennomfører ultralyd rutinert samt at han er sympatisk. Kontaktinfo, kart, omtaler, autorisasjon og kvalifikasjoner.


Alt du trenger å vite om Carsten Trolle finner du her. Jeg skulle egentlig til Karsten Trolle på 12-ukers ultraly men fikk akkurat beskjed om at han er sykmeldt så jeg skal til en dame isteden. Var litt skuffet ettersom Trolle er veldig flink, men lurer derfor på om noen har erfaring med den kvinnelige legen de har der? Var vanskelig å kommunisere med han, og han dulta hardt på magen min for å få snuppa til å bevege seg.


Skal ikke dra dit neste gang! Jeg var der tre ganger (fikk den ene gratis) og fikk veldig sansen for Molnar. Finn drømmejobben gjennom KarriereStart. Så Peter Molnar har flyttet til klinikken på Oslo City? Peter Molnar er veldig dyktig i faget sitt, men dårlig til å kommunisere med pasientene sine.


Det er i allfall min erfaring. Jeg har bestilt meg time der. De tok da innvendig UL, jeg var i uke 13. Legen sa det ble best bilder da, og det har jeg hørt fra flere.


Det vi ikke var 1 fornøyd med var at han brukte kortere tid enn den halvtimen vi betalte for. I tillegg fikk vi ikke mer enn bilder. Velkommen til Majorstuklinikken.


Vår tverrfagelige klinikk består av kiropraktor, fysioterapeut, ostepat og idrettsfysiolog. Alle våre behandlere har høy kompetanse innen sitt fagfelt og anerkjenner verdien av å samarbeide for å finne den beste løsningen for våre pasienter. Ikke personlig erfaring , men en venninne har brukt dem flere ganger, og er veldig fornøyd. Har vært hos Marsha eller ganger nå og hun er like profesjonell hver gang!


Hun er dyktig, tar seg god tid og man får alltid masse fine bilder av hun! Vi i Privattannlegen har et tannlegekontor som ligger sentralt, midt på Majorstuen med gangavstand fra Majorstuen T-banestasjon. Faglig oppdaterte tannleger med lang klinisk erfaring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg