onsdag 28. februar 2018

Gravid uke 23 blogg

Gravid uke 23 blogg

Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Uka for den fryktede glukosebelastningstesten er her. Jeg prøver å riste av meg alle følelsene rundt det og spesielt det at jeg gruer meg sånn, men det er ikke lett.


Gravid uke 23 blogg

Det eneste positive er at det snart er over og at ingen igjen vil mase på meg om å ta den. Jeg er jo også voksen, så ærlig talt burde det ikke være så ille, burde det? Nå er jeg allerede i uke , og jeg er veldig glad for at tiden går så fort som den gjør. Det er utrolig koselig å være gravid , men det har sin bakside også. Det er tungt for kroppen og slitsomt med alle plagenene som følger med.


Gravid uke til 26. Du er nå over halvveis i svangerskapet og kan etter hvert kjenne bevegelser utenpå magen. Fosteret har både våkne perioder og søvnperioder. Jeg har vært gravid i 1dager og har 1dager igjen!


Da har vel babyen krympet siden forrige uke , for en kokosnøtt er jo større. Så nå skjer det saker og ting. Herregud for en skrekkelig smerte, haha! Sier jeg som skal føde.


Ellers har jeg fått en helt ekstremt kløe på føttene. Jeg hadde sett for meg å jobbe 1 helt frem til permisjonen startet. Og jeg har alltid hatt den innstillingen at å være gravid ikke er noen sykdom.


Gravid uke 23 blogg

En liten kamel å svelge når jeg nå har måttet innse at en sykemelding nok er det beste for meg og at jeg ikke er i så god form som jeg ønsker. Rask og trygg leveranse. Da var det mandag igjen og det betyr at det er tid for en ny gravid oppdatering, og mye har skjedd siden sist gang jeg skrev det kan jeg love dere.


Tromsø og er alene mamma til Emma Sofie på 3år På denne bloggen kan du lese om hverdagen vår og ting som. I dag tenkte jeg å ta en liten gravid oppdatering som jeg tror kan være viktig for andre som kommer i en lignende situasjon som meg. TIDLIG STOR GRAVIDMAGE Allerede i uke kom det en synlig gravid mage, slik jeg er vant til at det gjør på meg. I uke 1 og vil du nå. På dette tidspunktet kan kroppsvekten din ha økt med tre til seks kilo,.


Les bloggen til helsenorge. Kommer som regel hyppigst på kveldene, men gjerne når jeg er ute å spaserer også! Litt pinlig å gå på senteret, og stikningene plutselig slår til. Er også gravid nå og det er en så fin tid!


Helt vanlig å ikke kjenne bevegelser tidlig, så ikke noe å stresse med ennå. Fra uke skal man kjenne bevegelser hver dag sa jordmor til meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg