mandag 8. februar 2016

Hekleoppskrifter på kjøkkenkluter

Velkommen til FRAYAs garn univers. Stedet hvor alle garnprosjektene våre blir geniale. Hvis kluten skal bli 20cm bre som jeg synes er en passe størrelse, ser jeg på garnets anbefalte pinnenummer og ganger maskeantallet med to (det står oppgitt maskeantall pr. cm) Hvis jeg ikke har magebåndet legger jeg opp så det ser passe bredt ut og passer på at maskeantall enten er oddetall, partall eller delelig på tre alt etter. Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift.


Du er alltid velkommen til å kontakte oss hvis du har spørsmål angående hekleoppskrifter eller trenger hjelp til å bestille.

Du kan også kontakte oss via vårt kontaktskjema og vi vil svare deg så fort som mulig. Strikke- og hekleoppskrifter. I denne bloggen vil du finne oppskrifter på enkel hekling og strikk,.


Skjønne hekleoppskrifter fra kjente merker. Hekleoppskriftene våre er ikke tilfeldig utvalgt. Vi har faktisk valgt ut alle oppskriftene veldig nøye, fordi vi ønsker å selge oppskrifter i den beste kvalitet.


Når du ser nærmere på sortimentet vårt, vil du oppdage, at vi tilbyr skjønne hekleoppskrifter fra en hel rekke kjente merker.

Kjøkkenkluter får man aldri for mange av, de er enkle å strikke, eller vanskelige nok om man vil legge inn kompliserte mønster, det har jeg ikke gjort her. Oppskriften er som følger: nøste Petunia, Pinnestr. Utover det har vi et bredt utvalg gratis oppskrifter du kan laste ned direkte fra Hobbii.


Det er viktig for oss at det skal være lett og sikkert å handle på webshoppen vår. Derfor tilbyr vi alltid rask og sikker levering av bøker med strikke- og hekleoppskrifter bestilt hos oss. Det så mange som spør etter oppskrifta på desse klutane, så no legg eg ut oppskrifta her. Finner ikkje att linken der eg fann dei.


Dersom du har tynnare garn, kan du legge det dobbelt, evt bruke tjukkare pinner. På dette nettstedet har vi samlet gratis hekleoppskrifter innen. Legg opp masker på pinne nr 4. Denne uka vil jeg hver dag legge ut opppskrifter på enkle strikkeprosjekter som passer i fanget nå som det er varmt og man gjerne vil sitte ute og strikke. Tips: – Trenger du hjelp til å strikke på engelsk?


Her finner du ordliste. Som medlem på viivilla. Vi i Villa - din tipser i villahverdagen.


Tusen takk for alle fine kommentarer som har kommet inn her nå,,og ekstra hyggelig er det og lese at noen har savnet meg:) Da jeg stadig får hendvendelser om mønster på grytekluter så vil jeg like godt legge den ut her.

Håper den blir leselig og at flere vil benytte seg av mønsteret. Er innom dere alle sammen å ser på alt det fine dere lager og skriver om, men det har ikke blitt så mye kommentering i det siste. Kommer sterkere tilbake senere. Vil ønske dere alle en super helg, for min del skal jeg straks pakke veska og dra på jobb. Med masse hekling blir det etter hvert en del oppskrifter og.


De legger jeg ut her. Så her er det bare å hekle i vei og låne oppskrifter. For at syingen alltid skal være en glede og for å gjøre plaggene jeg lager unike ønsker jeg å ha en del kreativ frihet på det jeg lager på bestilling.


Du velger selvfølgelig ønsket plagg, str og f. Resten ønsker jeg å kose meg med å sette sammen på syrommet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg