mandag 8. mai 2017

Mariusgenser babyull

Når man rydder i kjelleren, finner man. Mariusgenser i veldig liten størrelse. Brukt til begge jentene. Hvit og rød babyull fra Dale. DUO inneholder merinoull og bomull.


Mariusgenser babyull

Mykt som bomull – varmt som ull! Drops babymerino er min favoritt når det kommer til babyull. Et veldig godt garn å strikke med. Det er på en måte litt luftigere enn annet babygarn.


Lanett superwash fra SandnesGarn og Dale baby ull fra dalegarn er også gode alternativer, og likestilt hos meg. Gode å strikke me og jeg bruker de om hverandre alt etter hvilken farge jeg. Jeg i fjor på denne tiden strikket jeg en mariusgenser etter samme oppskrift, med samme garn og den ble helt annerledes en denne genseren.


Mariusgenser babyull

Fjorårsversjonen har jeg skrevet om her. Jeg må si meg veldig førnøyd med genseren, og jeg kan slå fast at jeg likte fargekombinasjonen veldig godt! Jeg har også strikket i babyull til de aller minste. Og i merinoull til en datter.


Er nok mest fornøyd med Smart. Mitt håndarbeidsprosjekt i sommer er stk. Det blir derfor ikke noe strikking på meg. Lykke til med genserne - dine barnebarn kan glede seg!


Vi ønsker å inspirere deg – både med flott design og fantastiske garnkvaliteter. Dale Garn er din garanti for kvalitet og faglig kompetanse. Strikkeglede til folket! Gjestal er stolte av å være en av Norges viktigste varemerker innen garn, design og trikotasje. Vår egenart er basert på seriøsitet, kvalitet og tillit i alle ledd.


Filtrer strikkeoppskrifter for å finne det helt riktige design i det garnet og formen du ønsker, eller bli inspirert til ditt neste prosjekt. Cathrines Kreative Hjørne Velkommen hit! Jeg er en kreativ dame med mann, barn og barnebarn, som bor landlig til i en liten bygd ved byen! Vi er tidliere byfolk som valgte å bytte ut bylivet med god plass og skogens ro!


Mariusgenser babyull

TYNN MERINOULL inneholder 1 merinoull. Deilig og myk merinoull som er superwash-behandlet slik at det spesielt godt egnet til baby- og barneplagg. Din garnbutikk på nett.


Stort utvalg, rask levering og god service. Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Vi har et stort forhandlernettverk i inn- og utland. Denne siden ble sist oppdatert , og inneholder oppskrifter. Her finner du lenker til strikkeoppskrifter på gensere til voksne og barn.


Mariusgenser babyull

De fleste er gratis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg