mandag 15. mai 2017

God glasur til sjokoladekake

Skoleavslutning, fest i barnehagen, dugnad eller bursdag. Enklere blir det ikke, her er langpannekaken som alltid funker. Enkel, saftig og god. Verdens beste sjokoladekake i langpanne med glasur.


Og best av alt, ikke mer avansert enn at du rører den sammen på mindre enn et kvarter.

Skulle du være så uheldig å steke den litt for lenge vil den saftige sjokoladekremen på toppen redde deg. Oppskrift på en fantastisk god sjokoladeglasur. Alle liker en saftig, god og hjemmelaget sjokoladekake med glasur. Barnas beste sjokoladekake med deilig sjokoladeglasur på toppen er verdens enkleste å lage og verdens beste å spise.


Perfekt til barnebursdag i travel hverdag. En saftig, søt og myk sjokoladekake. Her har du oppskriften på en fantastisk god sjokoladekake i langpanne.


Den passer perfekt når du skal servere kake til mange, enten det er barnebursdag, dugnad eller foreldremøte.

Super-rask sjokoladekake du rører sammen på 1-2-3! For noen dager siden lovet jeg dere min versjon av posekaka. Den du barer rører sammen på under et halvt minutt.


Den ble veldig fluffy, lettspist og med min favorittglasur på toppen, slett ikke verst. To gode varianter av topping til sjokoladekake. Glasur til sjokoladekake.


Dette er et innsendt mattips fra LineG. Med kakao og melis. Langpanne sjokoladekake med glasur , non-stop og seigemenn er en klassisk barnebursdagskake. Barna kan være med å pynte kaken selv.


Kanskje har de andre glemt natron? Jeg hadde i noen sjokoladedråper før jeg satt kaken i ovnen, og håper det blir godt. For mange år siden smakte jeg en sjokoladekake med en lys glasur som jeg ikke kan glemme. Siden den gang har jeg vært på utkikk etter en god oppskrift. Nå har jeg endelig funnet akkurat det jeg var ute etter, nemlig denne saftige sjokoladekaken med luftig, lys sjokoladekrem.


Fantastisk god sjokoladekake Permanent lenke Astrid - 24. Jeg pleier å stikke noen hull i kaka før jeg har på glasur , da trekker glasuren seg ned i kaka og den holder seg saftig i flere dager.

Hell den over en bolle med sjokolade og rør til du får en glatt glasur. Kokkens tips Ved å tilsette litt honning eller sukker blir glasuren enda blankere. Sett avkjølt kaken du skal glasere på en rist og et bakepapir under. En skikkelig saftig sjokoladekake som går raskt å lage!


Café Stings sjokoladekake er en killer sjokoladekake - myk og saftig med en helt fantastisk god sjokoladekrem! Sjokoladekake i langpanne med god glasur. Jeg fant oppskriften på nettet for mange år siden, og kaken skal etter sigende stamme fra Café Sting i Stavanger.


Ha i kakaopulveret. Eg fikk skikkelig barnebursdagskake- følelse av denne kaka når eg pynta den med nonstop, men den passer sjølvsagt alle anledninger. Den aller første kaken er en saftig sjokoladekake med myk karamell og kaffeglasur. Kaken er relativt enkel å lage, glasuren er superlett.


Neste sjokoladekake på listen er en “Devils Food cake”. Denne sjokoladekaken er luftig og god. Fordi den er djevelsk god vel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg