onsdag 10. mai 2017

Jentenavn på m

Daglige spesialtilbud på hoteller. Døgnåpen live kundeservice. Alltid garanti om lavest pris! Bestill nå, betal senere og spar penger. Gratis avbestilling!


På jakt etter et navn på M til babyen din?

Vi har samlet jentenavn som er brukt av eller færre i Norge. Vi gjør oppmerksom på at det ikke er sikkert at alle navnene i listen vil godkjennes til bruk på små barn. Finn jentenavn til babyen din. Se populære, vanlige og sjeldne jentenavn. Se navnestatistikk med topplister for jentenavn.


Søk etter jentenavn : På Fine- jentenavn. Se på menyen under, jentenavn i alfabetisk rekkefølge kan være nyttig hvis du allerede har en liten idé om hva slags jentenavn du leter etter. Har lyst på et jentenavn på M dersom jeg skulle være så heldig å bli gravid med ei jente.

Noen som har noen favoritter å dele? Tenker litt på Mie - men mannen liker ikke dette så veldig. Side - Prøvere og ufrivillig.


Leter du etter spesielle jentenavn ? Da har du kommet til riktig sted! På denne siden har vi listet opp en rekke uvanlige og sjeldne jentenavn. Kan være andre bokstaver også,men da korte navn i samme stil:).


Jeg kjenner også ei som heter Mali, og jeg synes navnet er helt nydelig;-). Ellers så har jeg en slektning som skriver navnet sitt Marlinn, noe jeg synes var en mer spenstig versjon av den vanlige Malin. Trenger forslag til fine jentenavn på M ? Logg inn for å følge.


Jentenavn - norskenavn. Dersom du har noen andre guttenavn - send dem gjerne inn så legger vi de til i databasen. Er du på utkikk etter fine kattenavn til hunnkatten?


Hei jeg har fått tilbake penger jeg har lånt til venner. Krevde de inn da jeg trenger de selv nå. Var i nordea denne uken og sa jeg ønsket og sette inn penger, de tar ikke imot kontanter inne i banken lenger, de vil at en selv skal gå i minibanken og sette de inn.

Jøss, finnes det fremdeles folk som røyker inne på den måten? Hun får bare være snurt noen dager, også får dere møtes ander steder. Jeg skjønner godt at du ikke orker sitte inne i den leiligheten.


Jeg har to gutter fra før, og om jeg en gang får en jente så skal hun også ha et navn på M Guttenavn har vi noen gode forslag på , så der trengs det ikke hjelp Kan dere gi meg 2-jentenavn på M som dere synes er finest og som passer til Milian og Matheo?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg