torsdag 18. mai 2017

Canesten stikkpille

Fri frakt på kjøp over 4kr, og levert på døren. Bestill fra Vitusapotek på nett. Stort utvalg, Rask og Enkel frakt. Her kan du bestille klargjøring. Finn informasjon om din resept her!


Spesialkompetanse innen hudpleie. Din beste rådgiver på hud. Få konkurranser, tilbud og råd. Registrer deg i dag! Vaginaltabletten føres inn i skjeden som engangsdose om kvelden.


Ofte er både skjeden og ytre kjønnsorganer angrepet, og begge områder bør behandles. Forsiktighetsregler Unngå kontakt med øyne. Krem inneholder cetostearylalkohol og benzylalkohol som kan gi hhv. Satt inn en stikkpille igår. Er ikke sikker på om jeg har sopp, men det har klødd litt så jeg gjør det for sikkerhets skyld).


Nå kommer det masse hvitt gørr ut, skal det det? Dere vet, man MÅ alltid når det passer m. Jeg brukte canesten stikkpille 500mg, bra resultat, men tror det fortsatt er sopp. Det er fortsatt en del hvite prikker. Når jeg tisser er det oransj, ikke som før. Noen foretrekker å sette en fot på doen, andre huker seg litt ned.


Hei jeg har også blød etter bruk av canesten stikkpille. Symptomer på soppinfeksjon kan være kløe, en brennende fornemmelse og gulhvit utflod. Applikator medfølger. Jeg leste bruksanvisningen nøye, men synes den var dårlig.


Stikkpillen var grei og den satte jeg på plass før jeg la meg. Salven smørte jeg litt rundtomkring, men den er jo umulig å få inn i s. Sukk, er bare tull med underlivet etter fødsel for åtte uker siden. Tok canesten stikkpille på søndag og oppdaget idag at den enda er der! Den er blitt myk og har spredd seg, men ingenting har kommet ut. Kanskje den ikke funket ordentlig siden jeg har fått en stor klump inni skjeden.


Da har kanskje tabletten blandet seg med blod og det blir. Uregelmessig menstruasjon er ikke det samme som. Jeg har en fem uker gammel gutt som jeg ammer. Jeg er gravid i uke 27.


Har hatt en kraftig soppinfeksjon denne uka. Plagene ble bedre, men fremd. ER farlig, da dekkende studier og relevante data mangler), er det mest naturlige valget for deg å bruke Canesten. Canesten kombinasjonspakning (vaginaltablett 5mg og krem ). Den har vedvart i 3-uker til tross for behandling i to runder med klotrimazol ( stikkpille og krem).


Hva finnes av alternative behandlinger mot soppinfeksjon i skjeden hos gravid kvinne? Spørsmål fra jordmor. SVAR: Candidavaginitt affiserer de fleste kvinner () en eller flere ganger i livet, men oppstår hos opp til av gravide (1).


Første steg er en lokalbehandling av soppen med reseptfrie legemidler. Det vanligste er å bruke stikkpiller som løser seg opp i skjeden, såkalte vagitorier, som føres opp i skjeden som en tampong.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg