tirsdag 10. mars 2015

Stygge guttenavn

Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes. Hva skjer inne på navnedebatten?


Jo det skal jeg fortelle dere. Folk har fått det for seg at guttenavn skal være så femi som mulig, helst lage en egen versjon av et allerede eksisterende navn, eller slå sammen to fæle navn til et enda verre ett, navnet skal helst ende på -ias eller -ander eller. Inspirert av en annen tråd- STYGGE NAVN. For det første må jeg bare si at ALLE jentenavn som begynner på G er stygge og kjedelige. Som f, eks Gøril, eller skal jeg si gorilla.


Synes også navn som betyr forskjellige ord er stygt. Jentenavn som begynner på R er jeg heller ikke no fan av. MENLINGSLØS post, men jeg skal skrive en novelle og jeg har lyst på de styggeste navnene i verden, det er ikke meningen og komme med jeg synes adam er verdens styggeste navn det jeg har lyst på er blandingnavn, eks.


Forslagene har variert fra gammeldagse navn som Phyllis og Rolan til de mer uvanlige navnene Tyquasia, Sasagea og Navaeh (som er heaven stavet baklengs). Det er så mange, så mange. Alltid mye lettere å finne navn man ikke liker enn navn man liker. Hvilke navn som havner på listen har ofte like mye med hva jeg assosierer med navnet å gjøre, enn navnet i seg selv. De fleste navn som høres som guttenavn på jenter og motsatt.


Alle navnene til personene i DJ Broilers sanger generelt er stygge navn. Dersom du har noen andre guttenavn - send dem gjerne inn så legger vi de til i databasen. Verdens styggeste guttenavn Verdens styggeste guttenavn Henvendelser kan rettes til. Jeg vil veldig gjerne det! Er skarphedin en ting?


Michelle, Jennifer, Vanessa, Melissa. Gud forby at du blir hetende Svarten, det ville. Ogs er det de navnene som alle. Emrik er et nytt guttenavn som brått har vokst.


Se topp 1nederst i artikkelen. Kryssordhjelp - Guttenavn , navn, mannsnavn og mye mer for å løse kryssord Norges største kryssordhjelper-app med millioner av ord. Du kan velge om du vil søke i Alle kategorier eller du kan velge ett eller flere søkeområder fra menyen under. Eksempler er Fy Fasan, Angina, Morfina, Dritten og det finske og grønlandske navnet Kukken.


Disse navnen vil bli stoppet etter regelen om navn som kan være til vesentlig ulempe, sier Utne til Klikk. Guttenavn blir aldri helt borte slik som jentenavnene, og utvalget av brukbare jentenavn er større. Selv om 5jenter fikk navnet Emilie i fjor, er det bare prosent av alle jentene det året.


Hva er det styggeste navnet du vet? Man kan kalle barna sine mye rart, og det er navnene nedenfor et godt eksempel på. Nå er det trendy med disse dobbeltnavnene. Karoline Raflund (21) er en av dem som velger dobbeltnavn til sitt barn. Men hva kaller man man en et Jehovas vitne pa kinesisk?


Noen navn får oss rett og slett til å le, og ofte er det nok navn fra fortiden som har denne virkningen på oss. Folk fniser av navn som de ikke syns er slik navn pleier å være. Dette er en liste over populære navn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg