torsdag 20. februar 2020

Vondt i magen når jeg tisser

Når folk har mensen så får man somregel vondt i magen og magesmerter, men jeg får ikke vondt i magen , jeg får vondt i tissen. Og det er så flaut og si sånn at jeg har vondt i tissen. Når jeg får ereksjon, så blir penis så stiv at det nesten gjør litt vondt , men det st. Jeg må prompe ofte og får vond. Hei, får dager siden fikk jeg veldig vondt når jeg tissa også blødde litt, men det ble borte og nå er det tilbake.


Vondt når jeg tisser og i generelt hele. Jeg har i norn dager hatt litt sånn gryende menssmerter også er det vondt nårjeg tisser. Spesielt vondt helt på slutten når blæra tømmes. Burde jeg gått til lege, eller går det over? Er ikke så glad i legebesøk.


Ved urinveisinfeksjon gjør det vondt når du tisser og mange føler de må late vannet hele tiden. Risikoen for å få en urinveisinfeksjon er størst for kvinner, men menn kan også få dette. En urinveisinfeksjon kan skyldes bakterier som infiserer nedre eller øvre urinveier. De vanligste symptomene er smerter og ubehag i øvre del av magen.


Plagene forverres gjerne når du spiser, men enkelte opplever at det å spise lindrer plagene. Ubehaget kan arte seg som oppblåsthet, kvalme, brekninger og tidlig metthetsfølelse. Mange er også plaget av irritabel tykktarm med forstoppelse, diare og luftproblemer. Hvor gjør det vondt ? Har du smerter over hele magen ? Nei: Magesmerter uten feber kan f eks skyldes smerter fra tarmen, magekatarr (magesyre), gallesten osv. Ved vedvarendesmerter kan man utvikle feber - husk å kontrollere temperaturen.


Endring i aktivitet, reiser, kosthold og medisiner kan føre til både forstoppelse, løs mage og andre fordøyelsesbesvær. Men det kan også være et kreftsymptom. Det kan svi når man tisser , og man tisser bare litt av gangen, veldig ofte.


Noen kan merke grumsete eller blodig urin, og at urinen lukter vondt – Du bør kontakte din jordmor eller lege om du har disse symptomene, for å ta en kontroll av urin og eventuelt blir satt på behandling, forteller Johansson. Det kan være fordi du har sår hud akkurat der tisset kommer ut (rundt urinrørsåpningen). Derfor lukter det vondt når du tisser.


Jeg tok en paracet og det gikk nesten helt over. Jeg pleier å ligge med hodet på brystet hans, og han holder rundt meg. Slik sovner vi som regel, men ettersom jeg våkner hyppig i løpet av natten så pleier jeg å snu meg. Vi finner hverandre i løpet av natten, dog, og holder mye hender om natten selv om vi ikke nødvendigvis ligger helt oppi hvera.


Og har hatt vondt i smilehullene på ryggen i mange uker. Bør jeg ta en uvitest fra apoteket? Vært litt varm og kald om hverandre samt kvalm. Gjorde mest vondt i og under navlen. Hva i all verden var dette for noe?


Hadde også vondt i magen i går, men det tror jeg var en muskelstrekk, kan dette være noe av det samme? Har ikke vondt når jeg tisser eller noenting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg