mandag 10. juni 2019

Guttenavn 2019

Ser man på enkeltnavn og ikke ulike skrivemåter slått sammen, var det imidlertid Oliver på tredjeplass som skulle vært på topp. Det sier Jørgen Ouren, navnestatistiker i Statistisk sentralbyrå. Se liste over de ti mest populære navnene nederst i saken.


Navnetrendene skifter. CSS-filen ble ikke lasted ned korrekt, skjermleseren støtter ikke CSS, eller din versjon av Internet Explorer er for gammel for dette nettstedet. Guttenavn er mer robuste enn jentenavn på grunn av oppkalling, sier Ouren.


Når også neste guttenavn på listen, Lucas, er bibelsk, ser vi at bølgen med bibelske guttenavn ikke er over. Hvor mange heter det samme som deg? Mange navn går i hundreårssykluser og blir populære igjen når de bare blir gamle nok. Jakob er et typisk bibelnavn. Men jeg tviler på at foreldre i dag kommer til å gjøre Olga og Gunda populære igjen, selv om de.


For info som ikke er relatert til kryssor så kan du slå opp guttenavn i ordboka. Synes det er kjempevanskelig å finne guttenavn til babyen i magen. Kom endelig på Sigur men mannen er skeptisk. Han er ikke helt i mot, men har assosiasjoner til noen han kjenner.


Når du leser saker om kjendiser og hva slags navn de gir sine barn, kan det virke som at man for tiden kaller barna sine hva som helst. Tidligere har vi skrevet om uvanlige kjendisnavn som Apple. Kryssordhjelp - Guttenavn , navn, mannsnavn og mye mer for å løse kryssord Norges største kryssordhjelper-app med millioner av ord. Du kan velge om du vil søke i Alle kategorier eller du kan velge ett eller flere søkeområder fra menyen under.


Guttenavn 2019

Her kan du lære om norske guttenavn (mannsnavn). Et jentenavn som Lja eller Venill, eller guttenavn som Virginijus er bde dristig og flott, men du. Dagbladet To fine navn-Jeg har alltid syns at Emilian er et fint navn, s jeg bestemte meg tidlig for at jeg ville kalle barnet mitt det hvis jeg fikk en snn en gang, sier hun Musikkvideoopptaker med et 1vidvinkelobjektiv og en avansert.


Den trygge siden om svangerskap fødsel gravid gravide uke til uke termin jordmor spørsmål svar fødsel eggløsning assistert befruktning barnløshet bekkenløsning. Vel, det var ikke der vi startet. O var ikke en bokstav vi vurderte sterkere enn andre bokstaver.


Ikke K heller, for den sakens skyld. Tre K-er kan også tolkes i feil retning. Et guttenavn jeg vil tipse om er Marcelius. Uttalt som Marselius, men kan også uttales som Markelius. I gamle kirkebøker blir navnet skrevet med s og ikke c. Jeg lærte tysk på skolen og vil si nei.


For meg betyr det ordet noe annet. Dere kan jo gå for engelsk uttale, men det vil stadig bli feiluttalt en del av folk som bare har sett det på trykk. Her er det litt andre navn som er mest populært enn ellers i landet.


Oslo er noe for seg selv. Slik har det alltid vært, sier seniorrådgiver Jørgen Ouren i Statistisk sentralbyrå. Guttenavn - siste bokstav i navnet skal være første bokstav i neste navn.


Del dette innlegget. Her skriver du inn for- eller etternavnet ditt og trykker enter. Sjekk ditt eget navn her!


Legg ut en beskjed til en eller flere brukere, arranger KG-treff eller søk etter nye venner. Dette må dere ikke gjøre - Måtte bruke motorene for alt de var verdt. Motegründerens beste tips - Legen ringte meg 21.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg