tirsdag 5. september 2017

Pakkeliste utdrikningslag

Borat-drakt, ølbriller og annet must til festen. Se på våre nyeste gadgets. Vi har de kuleste gavene du kan gi. Vi mener alle fortjener en flott feiring. For å hjelpe deg som forlover å planlegge det perfekte utdrikningslag tilbyr vi gratis huskeliste, budsjettmal, idébank med leker, tips og ideer til et flott utdrikningslag.


Det er forlover som er ansvarlig for at utdrikningslaget gjøres riktig og blir en suksess. Les våre tips til hvordan du planlegger slik at det blir vellykket. Ett Utdrikningslag markerer farvel med de siste dager som ungkar eller ungkarskvinne, hvor du kan gjøre ting du ikke lenger kan som gift. For å lage et personlig preg på utdrikningslaget kan man legge inn leker, oppgaver eller rebusløp for bruden eller brudgommen. Fikk så pakkeliste , med de villeste ting: pass, fjellsko, joggesko, partytøy, regntøy og støvler, badetøy, varme hansker, paraply - you name it.


Denne leken er artig å starte utdrikningslaget med. Når dere henter bruden gir dere henne en pakkeliste over ting hun skal ta med seg, noen ting hun faktisk trenger, men også flere tulleting, som får henne til å lure på hva dere faktisk skal den dagen. Eksempler kan være: bikini, snorklemaske, hjelm, skisko, fjellsko osv. Slik lager du det beste utdrikningslaget Med god planlegging kan årets utdrikningslag bli akkurat så vellykket som du håper.


Her er de viktigste punktene. Og nei, vi snakker ikke om selve bryllupet her, men den uforglemmelige dagen (som virkelig er en viktig bryllupstradisjon) hun feirer i selskap med sine venninner og kvinnelige familiemedlemmer: nemlig hennes utdrikningslag ! Jeg pleier å sky utdrikningslag som pesten. Hører mange skrekkhistorier, pluss de man ser med selvsyn når de raver rundt i byen i diverse kostymer. Det virker nesten som det ikke er noen grenser for hva den vordende brud eller brudgom må stille opp på.


En ting er utdriting, men ofte er jo disse u. Gode utdrikningslag har spennende og inkluderende aktiviteter. Når en har et utdrikningslag der alle deltakerne fremdeles trekker på smilebåndet når de tenker tilbake på, så har du lykkes. En god start for å komme dit er å velge aktiviteter som alle kan være med på, og at det blir en aktiv dag. Det kan bli både pinlig og morsomt med en quiz om bruden. Del gjengen i to lag og konkurrer i om hvilket lag som kjenner bruden best.


Ofte er det venner fra mange ulike faser i brudens liv i et utdrikningslag , så forbered spørsmål fra barndom, ungdom, skole, kjærester, familie og fritidsaktiviteter. Når det ble feiret utdritningslag (som vi kallet det siden det et alkoholfritt) for meg fikk jeg en pakkeliste med rare ting. Hvis venninnen din skal gifte seg i nærmeste fremti har du helt sikkert tenkt på hvor og hvordan hennes store dag skal foregå.


Dopapir, tannbørste, håndkle og andre merkelige ting. Gruet meg hele dagen for hva disse skulle brukes til. Men det eneste som ble brukt var hånkle på spa. Vi var også å curlet.


Pakkeliste : Skjønnhetsproduktene du bør ha med på storbyferie Det viktigste å tenke på når man skal på storbytur er at det kan bli mye trasking, spesielt hvis du vil oppleve byen til fots. Derfor må du tenke nøye gjennom hvilket skopar du ønsker å pakke med. Vi anbefaler et par flate slippers eller sneakers, så slipper du gnagsår. Nøyaktig en uke før mitt eget bryllup var jeg i utdrikningslag til Malin, som skal gifte seg i slutten av Juli.


Et utdrikningslag er alltid moro, så jeg hadde gledet meg stort. Dessværre fikk jeg ikke være der hele tiden, men fikk i hvertfall med meg første halvdel av den store dagen. Utdrikningslag _Materie. Kontaktinformasjon. Da har jeg fått beskjed - det er utdrikningslag i morra.


Må være klar kl 10. Men tror det tar en stund før de kommer og henter meg for typen sa tidligere i dag. Ja, det blir mest fokus på mann-og-dame-bryllup på denne siden også. Det er jo fremdeles det som er vanligst, og det er slike bryllup jeg har erfaring med. Men HURRA for den nye ekteskapsloven av 1. To personer av motsatt eller samme kjønn kan inngå ekteskap.


Maria vil takke si kjære, kjære Kristine for eit veldig godt planlagt og koseleg utdrikningslag i København 17.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg