mandag 3. oktober 2016

Canesten eller pevaryl

Canesten eller pevaryl

Bestill fra Vitusapotek på nett. Stort utvalg, Rask og Enkel frakt. Her kan du bestille klargjøring. Finn informasjon om din resept her! Spesialkompetanse innen hudpleie.


Din beste rådgiver på hud. Få konkurranser, tilbud og råd. Registrer deg i dag! Jeg har fått underlivssopp, og ble anbefalt av legen å kjøpe 500mg canesten.


Dette virker å være utsolgt over hele landet omtrent, så jeg kjøpte heller pevaryl. Er den ene bedre enn den andre, eller spiller det egentlig ingen rolle? Noen grunn til at fastlege anbefalte canesten og ikke pevar. Var förbi apoteket när det öppnade idag för att köpa en kur mot svampinfektion.


Canesten eller pevaryl

Det är väldigt vanligt att man får i samband med att. Eddiksyreløsning er også en behandling man kan utføre hjemme, ved å blande ut del vanlig husholdningseddik med deler vann, og dryppe dette (3-dråper) ganger daglig i øret. Jeg trodde jeg hadde sopp, men så viste det sag at det var noe annet som heter bakteriell vaginose (virker som sopp, men lukter litt fiskeaktig). Funker ikke med canesten eller pevaryl da.


Gå til legen for å være sikker, da vil du få noe som heter Flagyl som både du og partner skal behandles med (pencillin). Väntar jag så blir det mycket värre och tar längre tid innan det försvinner. Pliktsex er grunnen, ettersom vi tror. Først fikk mannen soppinfeksjon også fikk jeg.


Canesten eller pevaryl

Jeg begynte å merke det forrige onsdag. Natt til torsdag brukte jeg en 5mg canesten stikkpille og har smørt jevnt. Dette virket ikke og på fredag kjøpte jeg pevaryl tre stk stikkpiller og krem og den siste tabletten skal tas idag. Typiske symptomer kan være kløe, svie og hvitaktig utflod. Preparatet har hurtig innsettende effekt med rask symptomlindring.


Vagitorien føres inn i skjeden om kvelden, og kremen smøres rundt skjedeåpningen 2-ganger daglig i 1-uker. Man kan jo reagere på canestenkuren med svie, og jeg får det hver gang jeg. Kanskje hjelper det med en engagsdose med pevaryl , canesten eller difuclan. Med stikkpiller og canesten -krem, pleier soppinfeksjonen å gå over ganske fort. Det kan gi en følelse av at symptomene forverres, sier han til KK.


Noen som har brukt det under svangerskapet? Pevaryl , både stikkpillen og. Har sopp nedentil, og spørte på apoteket. Får svamp typ var tredje månad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg