tirsdag 13. januar 2015

Hvordan få jobb i nordsjøen

Finn din drømmejobb i dag. Hvordan øke sjansen for å få jobb offshore? Det kan virke håpløst, men det er det ikke. Her kan du lese tips til hvordan øke sjansen for å få jobb offshore. Hva er aldersgrensen for å jobbe offshore?


Du må ha fylt år for å reise ut på norsk sokkel. Pensjonsalderen i Nordsjøen følger de samme regler som for arbeid på land. Når man skal søke jobb offshore, eller vurderer det, så er det mye å sette seg inn i. Vi håper denne siden bidrar til å lette oppgaven. Har du noen tips til hvordanhvor jeg kan f denne erfaringen? Vi hper denne siden bidrar til lette.


Jeg går nå andre året automasjon og har et år igjen med automasjon på videregåande. Jeg har veldig lyst å jobbe i Nordsjøen på plattform. Men hvordan kan jeg få meg lærling plass eller jobb i Nordsjøen ? Så hvis jeg tar sikkerhetskurs og førstehjelpskurs.


Det er det eneste jeg kunne tenke meg. Er det vanskelig no å få jobb der? Har noen spørsmål om hvordan jeg skal komme meg ut i nordsjøen som instrument rørlegger. Jobber i dag som vvs rørlegger på land og ønsker gjerne å komme meg ut i nordsjøen. Trenger jeg kurs eller er de.


Det enkleste måten å skaffe seg jobb i Nordsjøen på er som flere allerede har sagt ved å ta en relevant utdanning. Lyst til å begynne å jobbe i Nordsjøen. Hvor får jeg hjelp til å komme i 1 jobb ? Jeg lurer på når det er vanlig å få seg sommerjobb eller jobb ved siden av? Jeg sliter på jobb som lærling. Vondt i korsryggen av ny jobb.


Det såreste var kanskje når ungene til en kollega kom hjem fra skolen og var blitt mobba av medelevene. Ikke på grunn av noe de hadde gjort, men på grunn av at pappaen deres jobba i Nordsjøen. Pappaen deres ødela planeten. Ungene grein og lurte på om dette var riktig.


Slik får du tilbake motivasjonen på jobb. Er du arbeidsledig, leter etter ny jobb , men ikke finner en eneste ledig stilling som passer for deg, skal du vite at du ikke er alene om dette. Hvis det er noen som har noen fine tips ang. Begynner i 1 stilling i løpet av uka bra for økonomien men det spøker for meg og fiskinga nå.


Det finnes jo fortsatt noen ufaglærte jobber , så du kan kanskje komme deg inn i en butikkjobb eller på et hotell. Noen her som har vondt i ryggen? Men sånne jobber blir det færre og færre av, så framover i tid tror vi at man i større grad må sørge for at folk skal ha formell kompetanse hvis de skal få et fast fotfeste i det norske arbeidslivet. Dette er en film om hvordan du kan søke jobb i Norge. Filmen er laget av Time kommune med tilskudd fra Integrerings- og mangfoldsdirektoratet (IMDI) og finnes på følgende språk: norsk, engelsk.


Hei Tore Har man teknisk fagskole og tar en ingeniørutdanning i tillegg, blir du svært attraktiv. Får vår familie går det veldig fint. Jeg trenger ikke å jobbe fullt, jobber ikke i det hele tatt når han er ute.


Da bruker jeg tiden på barn (stk) og hus. Når han er hjemme jobber jeg 2-dager i uken. Mannen trives også med det, men han har kolleger som er irritable noen dager før og etter landgang. Spørsmålet og problemet er at jeg ikke aner hvordan jeg skal søke på jobb i Norge, på prof. Jeg tenker da på jobber som alle kan få , ikke jobber som krever utdannelse utover vdg.


Tenkte å få oppklart noen myter, eller bare spinne litt mer på andre i denne tråden. Søppeltømmer - en jobb som mange ser litt ned på, men jeg tror de tjener ganske brukbart, pluss at arbeidsuken er kort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg