mandag 13. mai 2019

Jeg savner deg dikt

Du knuste meg, jeg sa jeg ikke brydde meg, men jeg gjorde egentlig det. Du sa jeg hadde forandra meg, jeg sa ingenting. Til Ingrid Uten deg ble solen borte i mitt liv Uten deg er stjernehimmelen tom Uten deg ble vinden som gav meg ånde borte Uten deg ble hverdagen så grå og trist Uten deg er all næring til livet blitt borte Hvem skal jeg nå dele mine sorger og gleder med Hvem skal jeg nå dele mine innerste tanker og følelser med Uten deg er jeg bare et tomt skall som bare eksisterer.


Jeg holdte det inni meg. Verdens vakreste, nydeligste, søteste, fineste, peneste. Det du gjør, det du brenner for.

Kan ikke leve uten deg plis bli sammen med meg. Vil dele min verden. Lungene mine hindrer meg fra å puste. Hver sang minner om deg. Tårene presser opp tårekanalene som svir.


Det brenner i halsen og munnen. Magen min strammer seg med brystet. Dikt om sorg – av 20.

Et dikt om å bli sviktet. Noen ganger savner jeg deg så mye at jeg bare vil rive deg ut av drømmen og gi deg en klem. La meg huske alt det gode. En ulykkelig dag du dro.


Skulle ønske ting var annerledes. Men nå er du gått videre med noen andre og jeg er ikke i tankene dine mer. Tiden har gått og ei har jeg hørt fra deg.


Du som sa jeg en gang betydde alt for deg har glemt meg helt. Selv om jeg er tusen miles unna deg , kan jeg høre deg i hvert hjerteslag. Knust hjerte ( savner deg ) M. Eg savner deg pappa Eg omfavner deg i mitt hjerte. Du har det godt der du er nå, blant englene Med sky som seng eller ei eng.


Eg tenker på deg pappa Mens mørket og roen senker seg. Du har ei hand rundt mitt hjerte Det hadde vore greit og terpe. Eg er glad i deg pappa Korleis skal eg klara meg utan deg ? Peter Pohl og Kinna Gieth.


Boken handler om Tina og Cilla er identiske tvillinger. De bor i et stort hus, kjent som Rose Garden med sin far, stemor og stebror.

Skal aldri glemme deg , Bare huske deg i mine egne tanker. En dag vil vi være sammen igjen. Meg og deg , Danse sammen, Hånd i hånd.


Mine tanker er alltid med deg , selv når både olje og svette renner. I den peroden av livet hvor jeg savner deg dikt til kjæresten kanskje kunne synes at det var morsomt, så fantes det hverken Valentine eller andre amerikanske tradisjoner i Norge. Savner å ha en jeg kan kalle min, en jeg kan snakke me en jeg kan dele det jeg aldri har delt med andre, en som deg. Detter ned mot slutten, kom tilbake til meg, jeg trenger deg.


Du vet ikke hvor mye jeg savner deg. Hvor mye jeg tenker på hvor fint vi hadde det sammen. Du var den beste vennen man noen gang kan tenke seg.


Du var alltid der for meg, og du støttet meg når jeg var lei meg. Når mamma var sinna og lot det gå ut over meg, når vi kranglet, da var du alltid der. Du trøstet meg og fikk meg til å le.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg