tirsdag 28. mai 2019

Barnerom blogg

Barnemøbler og Interiør i morsomt design. Vi sender varene imorgen - Kjøp her! Frakt kun 5- Gratis innpakning. Barn har mye viktig arbeid å gjøre, de skal oppdage verden.


Skap magiske barnerom. Få masse god inspirasjon her.

Hundrevis av landlige knotter og håndtak på lager. Rask levering og fri retur! Brimnes heter sengen og er helt lik Aleksander sin. Ikea selger denne, og jeg elsker skuffene under som kommer veldig godt med på et barnerom.


Barnerommet er barnas palass, hvor de skal finne ro, inspirasjon og trygghet. Det skal gjerne vokse med barnet og skape den gode rammen – år etter år. Her får du våre beste tips til fine, trygge og lune barnerom ! Bruk en helsevennlig maling.

Vi er alle opptatt av å skape en trygg atmosfære for våre dyrebare små. Se inspirerende bilder av barnerom og finn de rette produktene. Jeg elsker å skape fine barnerom , så at det skal bli stort og en dag ordne et til Victor også er det ingen tvil! Jeg har allerede planene mine klare! Enn så lenge sover han sidenav oss, og ser helst å samsove med meg, så noe eget rom til han er heldigvis ikke så viktig det første året ennå!


Innhold og ytringer publisert på denne bloggen er bloggerens personlige ansvar. All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Egmont Publishing AS. Men når man har hatt eget rom i 8år så er det nok litt rart å plutselig må dele med en 1åring. Vil tru det er enklere for dere som har tette barn.


Også er det jo så gøy å style barnerom ! Nå fikk jeg jo male og style både babyrom og barnerom. Tiden er inne selv om jeg ikke vil. Min minste prinsesse fyller 3år om bare 16dager.


Altså hun er ikke noen baby lenger, selv om jeg føler det slik enda. Derfor er det en god ide å finne en hevet seng som barna kan leke under. Bygg et mektig fort eller et flott slott under sengen - eller lag en hyggelig hule fylt opp med puter og tepper.

Dæven, er det dager siden jeg viste livstegn fra meg sist her på bloggen? I dag har jeg vasket klær, jobbet litt og bare kost meg inne med tvillingene. Det blåser ganske godt ute, så jeg tror ikke vi beveger oss ut noe særlig i dag gitt. Alt av Interiør til Barnerommet. Alle bilder og tekst som publiseres på denne nettsiden er eiendom av Ellinor Svensen og kan ikke brukes uten samtykke.


God morgen ️ De som kjenner meg vet at jeg ikke er såå opptatt av interiør osv. Jeg liker å ha det ryddig og rent hos meg, men sier selvfølgelig ikke nei til å bo fint også, men jeg er altså ikke så kravstor. Leiligheten vi bor i nå er nok det fineste stedet jeg har bodd på.


Spesielt på et barnerom der det meste av gulvplassen brukes til lek og moro, vil en vegghylle være et fint alternativ eller supplement til en reol eller hylle som står på gulvet. Ved å flytte tingene – og dem er det mange av på et barnerom – vekk fra lekeplassen, er det mer areal å boltre seg på for minsten og små gjester. Da var endelig vimpel to ferdig også :D Haha, skjønner dere hvor mye jeg holder på med samtidig, i mellom den forrige vimpelen har jeg sydd et antrekk til hver av jentene (det finner du her) og begynt å tegne en tegning av jentene.


God søndag#128151; Så gøy helg vi har hatt. I går var vi i håndballhallen store deler av dagen. Luna spiller på jog jeg er trener. Det ble to seiere på oss og den siste kampen ble litt for spennende.


Velkommen til verdens nydeligste trekjøkken. Dette lekekjøkkenet fra Sebra er laget i naturfarget og malt kryssfiner, og har lyse farger og et avrundet design som gjør at det tar seg like godt ut i ethvert barnerom som i stuen! Lekekjøkkenet fra Sebra har ovn, to brytere til kokeplatene og en avtagbar håndvask.


Hei Stine:) Satt selv og så på inspirasjons bilder da jeg skulle lage barnerom til sønnen min. Mammalykke i kategorien Barnerom. Hun er så flink til å lage ting, og hun er en veldig hyggelig dame, og gjør virkelig alt for at kundene sine skal være fornøyde. Disse tavlene kan du få kjøpt i mange interiør butikker, og de som vi ofte tenker på er nok de med bånd rundt som du kan stikke lapper og bilder imellom. Jeg tok så mange bilder hos min venninne Liv at jeg synes barnerommet fortjener et eget innlegg.


Her bor en liten gutt på snart tre år som stolt kunne fortelle at han nettopp har fått ny seng. Og den har han fått fra morfar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg