onsdag 31. januar 2018

Navn til guttebaby

Gjett hvilke navn som klatrer på navnelistene. Og vil du egentlig vite hva som er inspirasjonen til navnetrenden? Barna har blitt noen sveklinger, og det er din skyld! Noen navn kommer som et skud og faller som en stein etterpå.


Andre navn er solide og holder seg lenge uten å få et motepreg. Her er flere hundre slitesterke navn fra inn- og utland som du trygt kan velge nå.

Alt du trenger å vite om navn. Hvis du er på denne siden, er det sannsynlig at du ser etter et navn til din fremtidige guttebaby. Du kan altså lete gjennom alle disse navnene etter lan og du kan også søke etter guttenavn som begynner eller slutter på en gitt stavelse.


Både Sofie og Jakob har en klassisk popularitetsutvikling for navn , sier seniorrådgiver Jørgen Ouren, som har ansvaret for navnestatistikken. Når jeg prøver å se inn i glasskula etter navn som kan nå toppen, leter jeg først etter navn som har rask stigning fra år til år de to-tre siste årene, sier Ivar Utne, navneforsker ved Universitetet i Bergen – og forfatter av boka Hva er et navn. Dette er en oppdatert liste over de mest populære norske guttenavn i Norge.


Her finner du inspirasjon til navn til din nyfødte guttebaby - les mer her! Vi har et jentenavn klart.

En del av navnene er også kjente, men kanskje ikke gamle nok til å være populære igjen. Guttenavn - norskenavn. Når det er sagt, er det mange gode forslag for deg som ønsker at barnets navn skal skille seg litt ut. Enig med deg, det er sikkert artig med et søtt navn på en guttebaby , men babyen blir jo større og skal forhåpentligvis en dag bli en voksen mann. Samme med jenter, egentlig.


Fint med søte navn når de er små. Derfor foretrekker jeg hele navn , og ikke kjælenavn som offisielt navn. Dersom vi får guttebaby har jeg ingen anelse om hvilket navn vi skal bruke. Finner ikke noen guttenavn jeg liker skikkelig godt.


Har dere lyst til å dele deres favorittguttenavn? Jeg liker best tostavelsesnavn, men åpen for andre forslag. Lillelam, Memini, Hust and Claire, Name it, Gullkorn Design og Joha. Hei Noen som vet om det er mulig å bytte navn på baby i The Sims 3? Det må da være en bug i spillet, fordi det sto guttebaby i tekstruten hvor jeg skulle skrive navnet, men det ble jente. Noen andre som har vært borti dette?


Babyklær på nett stort utvalg til de minste. Er du på jakt etter babyklær har du kommet til riktig plass!

Du finner baby klær i de fleste kvaliteter. Jeg får ei niese i løpet av august, og kunne tenkt meg å ha ett dikt inni kortet til både velkommen til verden kortet og til de skal ha navnfest. Ditt navn (ikke obligatorisk) Send det.


Ordet guttebaby brukes vanligvis i midten av en setning og uttalt akkurat som det høres ut. Hvordan brukes ordet guttebaby ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg