mandag 20. mars 2017

Babysokker som sitter på foten

På nett og i butikk. Se vårt utvalg og kjøp her! Velkommen til Nøstebarn. Vi har sokker for alle barn. Fri frakt når du kjøper for 5kr - Kjøp i dag!


Kjempefine babysokker og jeg er helt enig, de er veldig fin fasong på og sitter godt på foten.

Fin måte å få brukt litt av det tynne restegarnet på , for det går ikke så mange gram i hvert par. Enkle å strikke er de også. Håper du får en kjempefin dag i vårsola! Så starter avfelling under foten. Strikk over de midterste maskene, men på slutten av hver omgang, strikkes den 10ende masken sammen med neste maske på pinnen.


Snu arbeidet, strikk masker tilbake og strikk den 10ende masken sammen med neste. Og s sitter de godt p foten. Kan de brettes opp og ned etter behov, noe som gjr at de sitter godt p foten.


Jeg designet forskjellige sokker.

Det som er typisk for alle disse typene babysokker er at jeg har strikket dem høye på leggen. Jeg bruker som vanlig alltid deilig tynt merino ullgarn til baby når jeg strikker babysokker. Dette gjør at babysokkene blir myke, gode og varme. Supre babysokker som sitter på foten. De har en god passform – spesielt i hælpartiet.


Det er benyttet en teknikk som former sålen under foten og helen slik at sokkene sitter bedre på. Dette kalles også vendestrikk eller masker i hvileposisjon. Men nå leter jeg jaggu meg etter den andre. Oppskrift: Strikk et par nydelige babysokker som sitter på foten Da jeg begynte å strikke til Amandaprosjektet samt egne barnebarn, oppdaget jeg at stort sett alle sokker falt av.


Jeg bestemte meg for å se om jeg kunne få til sokker som satt godt på små babyføtter, og da det kom tilbakemeldinger om at dette stemte, var sokkeoppskriftproduksjonen i gang. Mine første sokker fikk fletter på leggen og som dere kan se sokkene sitter perfekt på foten. Joda, det trengs her i huset siden vi alltid kommer hjem med stk sokk på beina. Spiralsokker til baby er veldig lett å strikke. Dette er sokker som vrir seg som en spiral, og sitter svært godt på en babyfot.


Bruk lanett eller babyull. Men disse sokkene er magiske, og sitter på. Babysokker detter jo alltid av om man ikke har strikk eller knyting. Supermjuke i Pickles Mjuk Merino.


Og jammen meg var det ikke mer garn igjen.

Da ble det sokker også, Madam Møllers, ettersom de visstnok har den etterlengtede egenskapen at de faktisk sitter på foten og ikke faller av. Faktisk ble det et bittelite nøste igjen, og det er så lite at jeg vurderer å gi det til familiens katt. Her skal ingen føle seg glemt. Disse babysokkene er veldig enkle å strikke og veldig populære hos dagens mødre.


Når babysokkene er strikket slik sitter de veldig godt på foten. De tynne sokkene sitter godt på foten. Guri Guri heter jeg. De sitter kjempegodt på foten også #128578; Oppskrift trinn for.


En dame i sin beste alder, som bor på ei øy som heter Veiholmen, ytterst i havgapet på Nordvestlandet. Synes du det er vanskelig å finne babysokker som sitter godt på foten ? Da bør du prøve disse sokkene fra MP! Trenger du hjelp med størrelsen? Sjekk vår størrelsesguide!


MP har produsert sokker og strømpebukser i mer enn år og har dermed TOPP erfaring når det kommer til dette. Jeg har en baby på måneder. Har fått noen gode fra Polarn O. Pyret i gave, men det er jo ganske dyrt å handle der.


Strømpene fra MP skal passe inn i et aktivt liv, og de skal verne om både foten og miljøet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg