tirsdag 31. januar 2017

Slutta å røyke

Vi i Apotek har rådene og produktene som hjelper deg med å slutte å røyke. For noen vil det være viktig med god planlegging når en skal slutte å røyke , for andre er det mest riktig å kutte tvert. Om du i dag bestemmer deg for en sluttedato 2–uker fram i ti har du god tid til forberedelser. Se tips til hjelpemidler for røykeslutt, hvordan dempe røyksuget og hvordan slutte helt med røyking og snus.


Det er aldri for sent å slutte og røyke.

Det vil alltid gi en positiv helseeffekt for både deg og de rundt deg, at du stumper røyken. Men jo tidligere du slutter, jo tidligere kommer kroppen i gang med reparasjonsprosessen. Slutt å røyke tips. Alle vet at det er usunt å røyke , likevel kan det være veldig vanskelig å slutte. Vi gir deg her noen tips.


For det første må du være 1 motivert før du setter igang. Du må være forberedt på flere ting. Så hvis du tenker på å slutte, kan du lære mer om fordelene og ulempene du vil oppleve.

Fordelene med å slutte å røyke. Når du slutter å røyke , vil mange endringer skje i kroppen din, og helsen din vil begynne å bli bedre i løpet av minutter etter at du har sluttet. Disse fordelene øker med hvert år som du går uten å røyke. Hallo :-D Som halve verdens befolkning sluttet jeg å røyke på nyttårsaften. Har holdt meg helt fint til nå.


Røyksuget er så og si borte. Men det klarer jeg og leve med Jeg vet alle ulempene med og røyke , og alle fordelene med og slutte. Tips og råd for å slutte å røyke eller snuse på helsenorge.


Dermed vil det føles mer forpliktende, og det vil være vanskeligere å sprekke. Drikk masse vann, tenk at du skyller giften ut av kroppen! Vær forsiktig med kaffen, du tåler mindre når du ikke røyker. Finn frem listen din over gode grunner til å slutte å røyke.


Videre finner du gode råd og tips som kan hjelpe deg å slutte å røyke. Det går blant annet ut på å forberede røykeren på situasjoner med stor risiko for tilbakefall, som for eksempel hvis man tar en tur på bar og drikker øl. Terapien skal gi dem ferdigheter til å stå imot røykesuget i slike situasjoner.


Det går også ut på å skaffe seg støtte fra familie og venner, sier Denison.

Ved å slutte å røyke kan du oppnå flere gode leveår med mindre sykdom og forbedret livskvalitet. Se bare her: Etter timer blir det lettere å puste – nyt forskjellen, gå deg en lang tur! Etter uker-måneder er smaks- og luktesansen bedre – du vil kunne nyte god mat og drikke bedre enn før du sluttet å røyke ! Når man bestemmer seg for å slutte å røyke , så har man også lagt opp div sideplaner, ubevisst kanskje, for å ha muligheten til å sprekke. Ved et par anledninger var jeg å tok på meg jakka, for å gå ut å ta meg en røyk, helt uten å tenke meg om. Endelig, tiden er inne, du har innsett ulempene med nikotinsuget og har bestemt deg for å slutte å røyke.


Det gjenstår bare å velge metode og bestemme seg for en endelig sluttdato. Hvordan går du frem for å legge bort røyken? I denne artikkelen gir vi deg noen tips som alle fører til et vellykket resultat. V bor i blokk og har bodd her i litt over ett år.


Nå nettopp spilte jeg høy musikk i stua mens jeg støvsugde. Plutselig hører jeg at det ringer på døra, det er naboen over som sier at hun har ringt på leeenge og at musikken er altfor høy. Hvis du har slutta , fikk du noen plager i ettertid som kan relateres til det? Foruten å legge på meg har jeg slitt med depresjoner som resulterte i at jeg var sykmeldt i nesten ett år.


Jeg slutta for snart år siden. Jeg er fortsatt sykmeldt. Dagligrøyking er klart mest skadelig, sammenlignet med festrøyking. Fy søren, nå tror jeg at jeg har klart det, gitt!


Har prøvd mange ganger før uten å klare det, men jamen gikk det med hypnose! Dette kan jeg virkelig anbefale - for det var utrolig effektivt. Men røykeslutt har mange flere fordeler, og det tar ikke måneder og år før disse fordelene kommer kroppen din til gode.


Mange fordeler kommer nemlig svært raskt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg