fredag 6. januar 2017

Gravid uke 6 trøtt

Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. I uke , eller kjenner mange nå ett eller flere symptomer på at man er gravid. Er nå endelig gravid igjen etter en sa for år siden.


Ting er helt annerledes denne gangen og jeg lurer på om det er flere som har det slik som jeg? Dagene er veldig forskjellig. I går hadde jeg masse energi hvor jeg hadde der morsomt og plutselig kunne jeg skrike. Det som for et par uker siden var etterlengtede symptomer, er kanskje i ferd med å bli irriterende plager. Gravid uke symptomer Nå er det vanlig at noen av symptomene begynner å dukke opp.


Noen opplever at kvalmen kommer for fullt denne uka , mens andre føler seg så trøtte at de vil legge seg rett etter jobb. I løpet av denne uken tredobles barnets størrelse. Hodet er enda tydeligere, og hjernen vokser raskt for å fylle ut hodet etter hvert som det vokser. Etter flere prøverørforsøk har jeg endelig blitt gravid ! Det er en fantastisk utvikling.


De siste to dager har jeg blitt veldig bekymret for at det ikke er noe inni der. Har alltid vært en trøtt person, men hadde perioder i januar der jeg var ekstra trøtt , og det va nok på grunn av at jeg var gravid. Fant det først ut i februar på grunn av andre årsaker. Nå kommer gjerne kvalmen for fullt for mange. Jeg sluttet å amme for ca.


Brystene dine er antagelig hovne og kjennes ømme. Hvis du måler morgentemperaturen for å fastslå når du har eggløsning, og oppdager at temperaturen holder seg forhøyet mer enn to uker , så kan det være et tegn på at du er gravid. Smerter i magen kan lett forveksles med menstruasjonssmerter, men det kan være et tidlig tegn på at du er gravid. Rask og trygg leveranse.


Nå kjenner mange ett eller flere symptomer på at man er gravid. Ett anlegg til hjerne begynner å vokse frem. Drøyt tre uker efter befruktningen begynner hjertet å slå, som ikke er større enn ett valmuefrø. Uff hvilken start på morgenen. Og i dag var det tid for rehab-besøk hos veterinæren for å sjekke status og prate om hva vi skal gjøre den neste perioden.


Uke : Knøttet er nå ca. Hei jeg er gravid i uke nå og er så trett hele tiden, jeg vil bare sove. Hjertet pumper blo men fortsatt er det ikke lett å se at dette skal bli et menneske. Nå er det sommer på jobb, så jeg kan ta det veldig rolig der, begynner ikke tidlig, og trenger ikke å ha fulle dager.


Men likevel er jeg så utrolig trøtt for tiden, at jeg ikke klarer å holdemeg våken nesten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg