torsdag 9. april 2015

Enkelt heklet babyteppe

På nett og i butikk. Se vårt utvalg og kjøp her! Velkommen til Nøstebarn! Dale Garn har lagt ut et hefte med oppskrifter på babytepper til gratis nedlasting.


Lovely Hearts babyteppet er designet med et søtt og enkelt hullmønster med hjerter og er rammet inn med en skjønn kant med bobler og picot.

Veldig fint babyteppe. Enkelt og rent, og mange ganger det som er finest til de små. Tenkte jeg skulle prøve meg på dette teppe. Har bare ett spm før jeg tar fatt på heklenålen, mulig jeg er litt treg men. Vi har fått eit lite tilskudd i gruppa vår her borte, og den lille jenta måtte jo få ein liten barselsgave!


Så når vi var til Florida satte eg i gang med ei enkelt koseprosjekt, nemlig eit babyteppe. Superenkelt om du kan strikke rett og vrang.

Denne siden ble sist oppdatert 23. Her finner du lenker til hekleoppskrifter på tepper. De aller fleste er gratis. Den enkleste mønster for et heklet babyteppe er grunnleggende enkelt hekle. Bare lage en kjede litt bredere enn du ønsket ferdig prosjekt, og legge til enkle hekle rader før prosjektet er ønsket lengde.


Du kan gjøre dette baby teppe med en solid farge, eller endre farger på slutten av raden for å lage striper. Derfor ble det enkelt en grei kant med vifte ønsker rundt, jeg hadde jo fått fri tøyler til å lage kanten. Vifte mønsteret er kort fortalt kun bestående av grupper med staver, luftmaske og staver.


Ente opp med dette teppet, har gjort mine egne endringer underveis. Jeg merket meg også at det ble mye googling for å forstå de forskjellige maskene, og generelle råd. Fin og enkel hekle-kant Jeg har fått mange hyggelige tilbakemeldinger på rille-skjerfet jeg strikket i dette innlegget. Glutenfritt (5) heklet teppe (5).


Teppe: Legg opp 1m på p nr. Verdens prematurdag og feires over hele verden. Del bilder av gensere, luer, votter, m.

Mitt lille bidrag til denne dagen er oppskrift til et nytt prematurteppe til deg som har lyst å strikke. Vet ikke hva denne teknikken heter, men den er enkel å hekle, Jeg har staver i rapporten og i alt rapporter i bredden. Heklet Babyteppe Jeg er i heklemodus for tiden, det skåner fingrene mine litt fra all strikkingen og nå går det i tepper i forskjellige størrelser.


Enkelt babyteppe I april blei dette teppet påbegynt, fyrst nå blei det heilt frdigstillt. Latskap kallast det! Men nå varmar det i det minste ei lita jente som.


Alt du trenger gjre er finne din favoritt - og klikke p linkene til hvert. Her har vi laget heklet ovalt teppe babyteppe. Gjerne enkelt og raskt c Hvor mangen masker og hvilket garn (gjerne et som).


Beste tips er ikke telle og regne altfor mye p nr man har egglsning. Pass på å stramme tråden i beg av hver p.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg