onsdag 13. august 2014

Mensensmerter uten mensen

En av de mest ubehagelige tingene med mensen er mensensmerter. Humørsvingninger og mensensmerter? Lær om din første mensen her! Finn informasjon her! Få oversikt over din menssyklus.


Lær deg mer om mens og din syklus. Skulle hatt mensen 8. Mange kvinner får smerter i nedre del av magen, og noen ganger i ryggen og beina, like før eller under menstruasjonen. Jeg lurer jeg har mensensmerter uten å ha mensen og det er rart fordi jeg hadde mensen for uke siden. Hva kan dette komme av?


Jeg går ikke på noen medisiner,. Hvis mensen blir borte over en lengre periode vil ofte østrogenproduksjonen være nedsatt og man har da økt risiko for. Du kan ha herpes uten å vite det. Mens-smerter og luktende utflod etter at mensen er ferdig.


Jeg har menssmerter, uten å få mensen. Jeg pleier å si at når menstruasjonssmerter hindrer deg i fra å gå på skole, jobb eller å være sosial – da skal man reagere. Norske studier har vist at to-tre prosent av norske kvinner i fruktbar alder har fått behandling for endometriose, mens hele prosent har tilstanden uten å ha plager, sier professor og overlege ved Kvinneklinikken på St.


Det er ikke normalt, mener hun. Olavs hospital, Mette Haase Moen, ekspert på Doktor Online. Og etter jeg var ferdig så har jeg slitt veldig med mensensmerter som stråler fra magen til korsryggen. Jeg prøver å bli gravi så kanskje det kan være det?


Venter mensen idag, men har ikke sett noe til den enda. Les mer om det her! Har verket noe veldig i mage og rygg i hele dag. Helst mer enn jeg pleier før mensen , men det er den type verk. Den pleier komme i tida på dagen, men ingenting så langt!


Testet negativt med strimmeltest på lørdag morgen, negativt med digital clearblue mandag morgen. Kan det være at den har hengt seg opp? Noen som aner hva det kan være? Det startet med sterke menssmerter da jeg var år.


Uansett hva jeg gjorde, så var smertene der. I 18-årsalderen fikk jeg sterke, reseptbelagte. Smertene var intense og altoppslukende. Eggelsning hei jeg er ei jente p 22r som lurer p en ting. Skriver her også i håp om at noen kan hjelpe: Hei dere!


Er førstegangsprøver jeg og. Ikke sånne kramper, men sånne smerter jeg pleier å få 1-daer før mensen. Nå har jeg de hver dag hele dagene men mens.


Det har kommer farget slim, men det er det. Jeg føler også at jeg må spise så og si hele tiden, for hvis jeg ikke gjør det føler jeg at all energi forsvinner og jeg blir kvalm. Etter graviditeten når mensen kom tilbake var det helt forferdelig mye verre enn noensinne tidligere for min del, så hormonell spiral ble redningen! All informasjon på NHI. Dersom du er syk eller trenger medisinsk hjelp av andre grunner, bør du oppsøke lege.


NHI er uten ansvar for innholdet på eksterne websteder det er lenket til. Ikke så kjært barn har mange navn. I det siste har mensen endelig kommet litt frem i lyset, blant annet med den blodferske norske boken om mensen. Det reseptbelagte medikamentet Primolut kan brukes for å utsette mensen.


Mensen , Tante Rø Uka, Perioden. Det virker ikke som prevensjon, og det er viktig at det tas i nøye samsvar med bruksanvisningen. Ved reseptbelagte medisiner for å utsette mensen skal det normalt startes på tre dager før forventet menstruasjon.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg