tirsdag 24. oktober 2017

Brystene vokser ikke gravid

Rask og trygg leveranse. Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Etter hvert som kjertlene vokser , øker størrelsen på brystene. Men hvis du legger på deg mye under svangerskapet, kan også fettlaget i brystene øke slik at brystene blir større også av den grunn.


I det siste har brystene mine blitt større, og dette synes jeg egentlig er rart.

Grunnen til at jeg synes dette er rart er at jeg for det første ikke er gravid , jeg er i midten av tjueårene, og jeg har dessuten ikke gått opp i vekt (heller ned). Så hva kan dette komme av? Dette er imidlertid ikke noe som vises. Grunnen er at brystene vokser og alt strekker seg når du er gravid. Er selv gravid med nr de tre forrige svangerskap vokste brystene fra dag 1. Når begynte puppene dine å vokse da du ble gravid.


Har små pupper, og de har ikke vokst noenting siden jeg ble gravid. Når brystene vokser , og man ikke vet helt hvorfor.

Men jeg merker at brystene vokser , de er ømme og BH-ene mine er blitt for små. Er det mulig at brystene vokser og man ikke er gravid. Slik forandrer brystene seg under graviditeten2. Når graviditeten er et faktum, begynner melkekjertlene å utvikle seg. Samtidig vokser også blodårenettet i brystene , fordi nærings- og immunstoffene som trengs.


Er ikke sikkert de vokser i det hele tatt. PCO og så videre kan føre til at brystene endrer seg mye. Selv om det ikke har skjedd før. Gravid etter FER, termin nov 19.


Vokser ikke brystene særlig, ventes en gutt. Er det dramatiske endringer, blir det en jente. Hilsen Moderator Astrid. Med andre ord er ikke pupper (i hvert fall ikke mine) til å bli klok på! Jeg får trøste meg med at jeg består kulepenntesten med glans Når det gjelder meg har ikke puppestørrelsen hatt noe med vekt å gjøre.


Samme vekt, men likevel ulik puppestørrelse. Bryster veier ikke så mye som kan kanskje skulle tro. Høy kvalitet og 9 nøyaktige med anonym og rask levering.

Du har små grener med knopplignende kjertler i brystet , og når du blir gravid , vokser disse små knoppene ut og danner kanaler og små sekker, som kalles alveoler, til å holde melken. Denne aktiviteten i brystene dine kan få dem til å kjennes prikkende, såre, hovne eller tunge – alt dette er tidlige tegn på graviditet. Hver gang du har menstruasjon skjer det endringer i brystene. Melkeganger og melkekjertler vokser og utvikler seg, men den endelige forandringen som gjør at brystene kan produsere melk skjer først i svangerskapet, sier Mette Ness Hansen, jordmor og rådgiver ved nasjonalt kompetansesenter for amming ved Oslo universitetssykehus.


Hvorfor tar det så lang tid før brystene vokser ordentlig? Hvordan bruker kroppen å reagere når brystene vokser ? Hvorfor vokser ikke brystene mine lenger, jeg er jo helt flat. Jeg har vært litt av og på p-pillen de siste årene, og hver gang jeg starter på nytt får jeg veldig ømme bryster i noen uker i tillegg til at de vokser litt. Vet det ikke er så smart å hoppe av og på pillen, men det er en annen sak. Nå er det kanskje 4-måneder siden jeg startet med pillen.


Det er en forbigående tilstand.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg