fredag 21. juli 2017

Helseteppe baby oppskrift

Kjøp helseteppe hos Babyshop. Vi har alt fra baby og opp til eldre barn. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Finn Baby Oppskrift.


Noe av det første en baby får tullet i rundt seg i møte med den nye verdenen er nettopp et pledd.

Lanullva ønsker at den nyfødte skal oppleve en behagelig varme og trygghet fra første stun og har derfor strikket helseteppe i den mykeste merinoull av høyeste kvalitet. Strikkemønsteret er den samme oppskriften som i resten av kolleksjonen vår – luftig strikk som sørger for at ullpleddet varmer og puster. Helseteppet finnes i mange forskjellige farger som du også kan finne i resten av kolleksjonen ull til baby.


Etter å ha varmet, byssa og svøpt opptil flere babyer så er dette teppet fortsatt en stor favoritt. Dette er et pustende, luftig helseteppe du kan tøye og forme uten at den blir stygt og slitt. Som førstegangs merker jeg det er lett å gå seg vill i jungelen av utstyr og tips og anbefalinger.


Og en av tingene jeg ikke helt skjønner er: hva er egentlig greia med disse helseteppene?

Hva er det som er så supert med akkurat disse teppene som gjør dem til et must for alle? Er det noe jeg ikke. Stort og bredt utvalg av garn, strikkemønster og ferdige strikke kolleksjoner. Det holder neppe som eneste overlag om vinteren, men til alle de anledningene hvor du vil ha noe over babyen og ikke ønsker å bruke dyne eller tykt teppe pga faren for overoppheting er det veldig kjekt med helseteppe.


Min baby på mnd bruker det som dyne nå om sommeren når det er så varmt. Haha, jeg skrev et langt svar til deg tidligere i dag, men jeg fikk ikke se det jeg heller. Målfrid har designet det skjønneste super myke, varme og lett å strikke baby pledd.


Vår første strikkeoppskrift er et nydelig babyteppe som jeg har strikket i rosa. Gratis oppskrift på lue. Deler et innlegg fra Kicki. Opptimistisk og full av godt humør.


Søk Fortere, Bedre og Smartere her! Se våre beste oppskrifter på nett. Velkommen til MENY. Si JA til stort utvalg.

La våre oppskrifter inspirere deg! Kan noen fortelle meg hva et helseteppe er og hvor man kjøper det. Rent fysiologisk føler jeg meg klar til å få baby ,. Enten du trenger et varmt og deilig pledd til barnet eller ser etter helseteppe til en liten nyfødt baby finner du et stort utvalg barnetepper og babytepper her! Lagre handlekurv til epost.


Legg inn epostadressen din i feltet under så sender vi deg en epost med informasjon om handlekurvens innhold samt en link til butikken som lar deg fullføre kjøpet f. PC hjemme eller på hytta. Da lykke liten kom til verden, var alle himlens stjerner tent. Sandnes Garn presenterer her et innholdsrikt hefte med et utvalg av babytepper og hentesett, strikket i våre gode merkegarn. Dette heftet er utgått og kan lastes ned gratis.


Jeg syns ikke du er rar i det hele tatt som sparer på hjemmestrikket babytøy jeg! Jeg strikket ikke til min egen baby før han var født, men jeg kjøpte en del sånne småtterier som jeg elsket å kunne ta fram da jeg fikk gutten min :) Det er de sakene jeg har spart på i ettertid også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg