tirsdag 4. juli 2017

Gravid med nr 3

Billig, sikker og rask graviditetstest. Kjøp nå, test deg hjemme. Gravid med nr 3:) Noen flere? Yngste her fyller 9år i mars! Da kan jeg endelig rope ut at jeg er GRAVID ( med CB som bevis) !

Veldig overrasket enda, men billigtestene har vist svakt strek lenge allerede. Siste mens starta 25. Nå har jeg mot alle odds blitt gravid med nummer tre.


Det første sparket kan du huske klart og tydelig med nr det er liv der inne! Med barn nr registrerte du det, men kan ikke i ettertid huske helt når det egentlig skjedde -og det er ikke så farlig. Som jeg forstår, så er det ikke nr.


Det kan være mange for din mann. Flere som er gravid med nr ?

Vi har samlet noen av de faktaene som fascinerer, forundrer og forbløffer oss mest. Jeg er i uke i dag. Uansett var dere to om å ha ubeskyttet sex, og nå sitter du gravid med et barn det virker som du veldig gjerne vil beholde. Så da må du nesten snakke med mannen om det. Han er ikke uten skyld han heller.


Han trenger gjerne tid på å fordøye dette, og derfor fremstår han som sur, men snakk med han. Hei allesammen, ja da er jeg blit gravid igjen med barn nr 3. Har vel termin ca 08. Dette er veldig ferskt men håper det går riktig vei.


Noen andre her med termin april? Finns det någon mer i samma sits som jag? Så engstelig at jeg tok ultralyd i uke da så jeg et hjerte som banket og babyen så fin ut utifra alt. I maj pratade jag och min man om att det skulle kunna vara roligt medf ett barn till. Sen hade vi oskyddat sex tre ggr, och efter det kom min kära make på att det kanske var lagom med två.


Er plutselig uventet gravid med nr 3. Vi har to barn fra før og mannen min har barn fra tidligere og vi var jo egentlig ferdige med barn.

Nr er dog stadig min lille baby, s jeg har ikke travlt med nr men er. Nr jeg er gravid s blir jeg ddssyk 25. At OC valgte komme ut uker fr termin er kanskje ikke s rart.


Uke - Tanker om vre alenegravid 3. Men nr var ekstremt krevende de første årene. Førstemann sovnet av seg selv, kunne bare legges ne sov hele natten fra mnd og gjort det siden(år nå) Andremann måtte bæres og bysses og ammes i søvn til han var år. Det er lett å la seg forbløffe over svangerskap og fødsel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg