onsdag 18. november 2015

Søte jentenavn

Fikk idag vite at vi venter en prinsesse i januar. Og da er navnegrublingen godt igang! Liker navn som Sophia, Olivia, Emine. Er gla i litt sjeldne, søte jentenavn.


Jeg liker Søte jentenavn , liker josephine, andrea, elina noen som har flere søte jentenavn på lager?

Her er et lite knippe med søte jentenavn som du kan gi til din skjønne babydatter, og som hun definitivt ikke vil skjemmes av. Mange gode forslag her! Jentenavn - norskenavn.


Er du på utkikk etter et kult hundenavn til en tispe? Finn jentenavn til babyen din. Se populære, vanlige og sjeldne jentenavn. Se navnestatistikk med topplister for jentenavn.


Store norske leksikon er et gratis og komplett oppslagsverk skrevet av fagfolk på bokmål og nynorsk.

Hva som er søtt er nok ulikt fra person til person. Noen synes at navn som Julian, Emilian, Leander er søte. Jeg synes de blir for myke og femi. Kjendisene sine valg av hundenavn kan være en en fin måte å få inspirasjon til et morsomt og kult navn til din nye hund. Jo, kjendiser vet jo som regel hva som er kult og trendy.


En av de største informasjonskilder om hunderaser. Her kan du lese om og sammenlikne over 4hunderaser, se bilder og filmer og dele dine erfaringer. Synes det er så mange vakre jentenavn , er er mine favoritter, til inspirasjon : Ofelia Ane Ebba Olivia Andrine Anine Elvira Lilja Mia Fiona Viola Eirin Minda Kaja Sofie Petrine Tuva Sanna Luna Evelina Alana Maria Camilla Selma Alma Amalie Signe Serine Eriun Synne Rikke Inez Mali Clara Guri Gurine. Da har du kommet til riktig sted!


Her finner du en alfabetisk liste med forslag til både søte og kule kattenavn til hunnkatten. Alt er testet ut, bakt og smakt av meg. Alle oppskriftene er garantert gode og enkle å få til. Jeg håper du lar deg friste! Jeg deler jevnlig ut flotte giveaways, så det lønner seg å følge med!


Det søte liv har 300. Scott er et bra navn på en Springer Spaniel. Oversikt over populære kattenavn, kule kattenavn, hovedsaklig norske kattenavn.

På denne nettsiden finner du kattenavn til katten din. Alle heste navnene er det dere spillere som har kommet med. På grunn av mange bidrag.


CSS-filen ble ikke lasted ned korrekt, skjermleseren støtter ikke CSS, eller din versjon av Internet Explorer er for gammel for dette nettstedet. Søk etter jentenavn : På Fine- jentenavn. Se på menyen under, jentenavn i alfabetisk rekkefølge kan være nyttig hvis du allerede har en liten idé om hva slags jentenavn du leter etter. Tisper har av en eller annen grunn sjelden stygge kallenavn, men jentenavn av alle slag, fra Sara til Hjørdis, er observert.


En annen variant er å kalle opp dyret etter en nabo eller slektning som en har et litt anstrengt forhold til. Liste over norske kvinnenavn – Vakre jentenavn ! Graviditet og spedbarn – Kvinneguiden Forum Sjeldne, søte jentenavn ! Babyverden Forum jentenavn på topp internasjonalt Susanne Kaluza NAVN : JENTENAVN Uvanlige jentenavn ! For enkelte varer kallenavnet livet ut. Kallenavnene har endret seg gjennom tidene, og gamle dagers litt slemme kallenavn byttes i dag oftere ut med snillere omskrivninger av fornavnet.


Dette er en liste over populære navn. Quote – At jeg får reaksjoner på det jeg gjør, er greit til en viss grad. Jeg er en likestillingsaktivist og har ikke tenkt å la dette kneble meg. June og Alma er gamle jentenavn som jeg synes er søte Men kanskje ikke så spesielle.


Pin-up Forumet er livet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg